برنامه های متفاوت کانون در دهه فجر برای کودکان و نوجوانان خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی ،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، برنامه های متفاوت و جذابی را برای گرامی داشت دهه مبارک فجر در این استان تدارک دیده است. آن گونه که مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: ویژه برنامه «شادپیمایی عروسک های غول پیکر» که در آن عروسک های نوستالژیک دهه شصت، همچون «چاق و لاغر» و «هادی، هدی و آق بابا» حضور خواهند داشت از 12 بهمن در شهر بجنورد آغاز می شود. «فرهاد آقابیگی» در ادامه، دیگر برنامه های شاخص کانون پرورش فکری خراسان شمالی را مورد اشاره قرار داد و افزود: نمایش «کوکو در سـرزمین سلامت» با موضوع کرونا، کاری از کانون پرورش فکری این استان با مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری بجنورد و اداره کل آموزش و پرورش، از دوازدهم بهمن در تالار حافظ بجنورد اجرا می شود و مراسم رونمایی از پوستر این نمایش، روز دوشنبه برگزار شد.

ویژه برنامه «پیک امید»، دیگر فعالیت مهم کانون به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر است که از هفتم بهمن در استان خراسان شمالی آغاز شده است و «آقابیگی» از آن خبر داد و در همین زمینه یادآور شد: در این برنامه، تریلی سیار نمایش کانون به مدت 10 روز در تمام شهرستان های خراسان شمالی حضور می یابد و برنامه های جذابی را اجرا می کند و مورد استقبال فراوانی هم قرار گرفته است.

او البته تصریح کرد: این برنامه با نگاه ویژه به مناطق محروم استان با همراهی فرمانداری ها و سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در حال اجراست. برنامه «موج انقلاب» ویژه برنامه دیگری است که مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی آن را مورد اشاره قرار داد و درباره جزئیات آن گفت: این برنامه شامل قصه، پادکست و عکس در فضای مجازی، در صفحه اینستاگرام و سایت کانون پرورش فکری به مناسبت دهه مبارک فجر اجرا می شود. او با بیان این که برنامه مشترکی هم به نام «نغمه پرواز» با هلال احمر خراسان شمالی در ایام ا... دهه فجر برای کودکان و نوجوانان استان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هم در تمام مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری در استان باشکوه خاصی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =