گشایش نمایشگاه «مشاغل فراموش‌شده» در کانون میامی

نمایشگاه «مشاغل فراموش‌شده» هم‌زمان با دهه‌ی فجر در مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی گشایش یافت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی از برگزاری نمایشگاه «مشاغل فراموش‌شده» در راستای مهرواره‌ی استانی «ایرانیزه» و شعار سال مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»، خبر داد و گفت: در گوشه‌ای از این نمایشگاه با ساخت ماکت‌های برجسته دستاوردهای چهل‌وسه‌ساله‌ی انقلاب اسلامی برای مخاطبان کودک و نوجوان معرفی می‌شود.

رحیمی اظهار داشت: فرهنگ‌سازی استفاده از تولیدات ملی در سرزمینی که توان و ظرفیت‌های درونی بالایی در آن وجود دارد و توجه به هویت ملی در تولید داخلی به پشتوانه‌ی نظام مقدس جمهوری اسلامی، زمینه‌ساز تحقق شعار سال ۱۴۰۰ در کشور ایران است و مردم ایران اسلامی که سرنوشت کشور در دست آن‌هاست، در تمام عرصه‌ها در این ۴۳ سال همواره برای آبادی این کشور تلاش کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: کانون میامی به‌منظور فرهنگ‌سازی، نوآوری و کارآفرینی با تولید محتوای مناسب درخصوص خرید کالای ایرانی و تأکید بر استفاده کودکان و نوجوانان از تولیدات داخلی، شناخت صنایع تولیدی و بومی و ساخت ۲۰ ماکت برجسته توسط اعضا و والدین در قالب معرفی مشاغل با استفاده از دور ریختنی‌ها و...، گام‌های مؤثری برداشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =