نشست تخصصی «گفتمان انقلاب» در کانون سمنان

نشست تخصصی «گفتمان انقلاب با نوجوانان» با دعوت از کارشناس حوزه ویژه اعضای نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نشست تخصصی «گفتمان انقلاب با نوجوانان» با حمایت نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان و به‌همت شهناز دامغانیان کارشناس آموزش و پژوهش استان با دعوت از حجت‌الاسلام عباس داودی کارشناس حوزه، مربی و مبلّغ تربیتی کودک و نوجوان پیش از ظهر پنج‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ در محل سالن کوثر اداره‌کل کانون استان ویژه اعضای نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری شهرستان سمنان برگزار شد.

حجت‌الاسلام داودی در ابتدای سخنانش ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضا و مربیان کانون و تبریک فرارسیدن چهل وسومین سال پیروزی انقلاب اسلامی در قالب نمایش طنز با مقایسه دو پرچم ایران در بعد قدرت و پیشرفت جهانی و معرفی ماشین انقلاب به انتقال اهداف و آرمان‌های انقلاب، چرایی انقلاب و چگونگی پیروزی مردم در مبارزات انقلاب و... پرداخت.

مهمان نشست تخصصی گفتمان انقلاب با بررسی کسب رتبه‌های برتر ایران در زمینه‌های صنعتی، نظامی، پزشکی، کشاورزی، ورزشی، اختراعات، تولید علم و... در قبل و بعد از انقلاب، اظهار داشت: قرآن، کتاب راهنمای ماشین انقلاب بود که سوخت آن با توکل و ایمان به خدا تأمین می‌شد و ترمز و فرمان آن، تقوی و ارزش‌های معنوی نام داشت و چرخ آن، مقاومت مردم و چراغ راهنمای آن، روشن‌بینی و آگاهی مردم بود و موتور آن با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» طنین‌انداز شد و صدای بوق آن هم مرگ بر آمریکا و اسرائیل و منافق بود.

وی در ادامه با تأکید بر سفارش مقام معظم رهبری«مدظله‌العالی» به تماشای فیلم «یتیم‌خانه‌ی ایران» به بازگویی وقایع متعددی ازجمله کودتای نوژه، حادثه طبس، معرفی شخصیت‌ها و چهره‌های برجسته و مؤثر در پیروزی انقلاب و ترور یاران امام چون شهید مرتضی مطهری، شهید محمدعلی رجایی، حادثه طبس، جنگ تحمیلی، رحلت حضرت امام‌خمینی(ره) و حضور ده‌میلیونی مردم در مراسم تشییع، فتح لانه جاسوسی آمریکا و... پرداخت.

حجت‌الاسلام داودی در بخش دیگری از سخنانش با استناد به فرمایش حضرت امام‌خمینی(ره) مبنی بر این‌که «ما باید انقلاب‌مان را به تمام جهان صادر کنیم» از اعضا خواست تا با رعایت حجاب و پوشش اسلامی، ادامه‌دهنده‌ی راه شهدا و پشتیبان ولایت فقیه باشند.

گفتنی است، در پایان نشست از دو عضو فعال مرکز که پاسخ صحیح به پرسش‌های مطرح‌شده دادند با تقدیم هدیه‌ای تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =