حال و هوای مراکز استان همدان در پنجمین روز از جشن‌های دهه‌ی مبارک فجر

مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در پنجمین روز از جشن‌های دهه‌ی مبارک فجر با اجرای برنامه‌های مختلف و جذاب فرهنگی، میزبان کودکان و نوجوانان بودند.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مراکز فرهنگی‌هنری کانون سراسر استان با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد فرهنگی میزبان کودکان و نوجوانان به دو صورت حضوری و مجازی بودند.
۴۴ مرکز فرهنگی‌هنری کانون به طور یکپارچه با هدف ایجاد شور و نشاط در کودکان و نوجوانان اقدام به برگزاری مسابقه‌ی ساخت آدم برفی کردند.


در این برنامه کودکان و نوجوانان با ساخت آدم‌برفی‌های مختلف علاوه بر سپری کردن ساعاتی شاد، در رقابت با دوستان خود شرکت کردند.
در پایان از اعضایی که بهترین آدم برفی را ساخته بودند با اهداء هدیه قدردانی شد.
گفتنی است اعضایی که شرایط حضور در کتابخانه را نداشتند با ساخت آدم‌برفی در حیاط منازل خود، تصویر آن را برای مربی خود در کانون ارسال کردند.

علاوه بر اجرای مسابقه‌ی آدم‌برفی، مرکز فرهنگی‌هنری شهر جهانی سفال لالجین، اقدام به اجرای مسابقه‌ای دیگر با عنوان «جورچین انقلاب» کرد.
این مسابقه که باهدف آشنایی هرچه بیشتر اعضا با شعارهای انقلابی بهمن ۵۷ بود،  اعضا در دو گروه سه نفره با کنارهم قرار دادن کلمات در این مسابقه شرکت کردند.
در پایان این مسابقه، گروهی که بیشترین خلاقیت و سرعت عمل را به کار برده بودند به عنوان برگزیده انتخاب شدند.
مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ ملایر نیز با همکاری مرکز آموزش علوم قرآنی با حضور ۳۰ نفر از کودکان، به اجرای ویژه برنامه‌ی «کودکان قرآنی، همگام با انقلاب» پرداختند.
در این برنامه علاوه بر قرائت دسته‌جمعی سرود ملی توسط نونهالان، مربیان مرکز اقدام به اجرای قصه‌گویی، مسابقه و شعرخوانی کردند.
در پایان نیز با اکران فیلم «تبر» روز پرنشاطی را برای این عزیزان رقم زدند.
گفتنی است برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلفی نیز از طریق فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان سراسر استان در حال اجراست‌.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =