اجرای ده‌ها برنامه‌ی متنوع فرهنگی و هنری در ششمین روز از دهه مبارک فجر برای کودکان و نوجوانان سراسر استان همدان

مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان همدان در ششمین روز از دهه مبارک فجر با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری میزبان کودکان و نوجوانان استان بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مراکز فرهنگی‌هنری کانون این استان با هدف ایجاد نشاط و امیدآفرینی و یادآوری خاطرات انقلاب، اقدام به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری کردند.
‏کتابخانه سیار شهری همدان در کنار نمایشگاه عکس «گذر انقلاب» اقدام به اجرای نمایش خیابانی با موضوع «شهید مدافع حرم» به کارگردانی هادی لایقی کرد.
مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۱ همدان، با معرفی کتاب «خاطرات بچه‌های انقلاب» در سامانه شاد میزبان ۱۸ نفر از کودکان بود.
مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ همدان با خاطره‌گویی از روزهای اول انقلاب و قصه‌گویی «جوانی که پیش چشمان مادرش به شهادت رسید» از کودکان خواست تا بهترین قسمت قصه را به تصویر کشند. 
مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۴ با پرده‌خوانی و روایت‌گری انقلاب توسط محبوبه محمدی مربی مسئول مرکز و ساخت گل لاله و معرفی کتاب «مهربان مثل مسیح» توسط مربیان فرهنگی این مرکز میزبان ۳۰ نفر از دانش‌آموزان آموزشگاه پسرانه شهید عباسی در فضای سامانه شاد بود.


مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۵ همدان با همکاری شهرداری این شهر، اقدام به دعوت از گروه نمایشی «عموصفا» و اجرای نمایش برای کودکان و نوجوانان منطقه کوی کوثر کرد.
مجتمع فرهنگی‌هنری آیت‌الله مدنی همدان، آموزش پرچم با تکنیک آبرنگ و و کاغذ رنگی را برای ۴۸ نفر از دانش‌آموزان آموزشگاه عصمت در فضای شاد اجرا کرد.
‏مرکز فرهنگی‌هنری شهر صالح آباد، با حضور در آموزشگاه ابتدایی شهید احمد آقامحمدی به معرفی وقایع پیروزی انقلاب اسلامی و تصویرکشیدن شعارهای انقلابی پرداخت.
مرکز فرهنگی‌هنری فرسفج با ویژه برنامه‌ی «روزهای خوش پیروزی» میزبان ۲۰ نفر از نونهالان مرکز پیش‌دبستانی حافظ بود، که در این برنامه مربیان به اجرای معرفی شخصیت امام خمینی(ره)، قصه‌گویی و مسابقه نقاشی با موضوع «اگر من آن روزها بودم» پرداختند.


مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان بهار با حضور در آموزشگاه غیردولتی کوثر اقدام به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی هم‌چون معرفی کتاب زندگینامه انقلاب اسلامی، مسابقه نقاشی روی پارچه با موضوع «انقلاب» میزبان ۳۰ نفر از دانش‌آموزان بود که در پایان به ۶ نفر از کودکان که بهترین نقاشی را به تصویر کشیده بودند جایزه اهدا شد.
مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان تویسرکان، میهمان آموزشگاه دخترانه بهشت این شهر بود و با اجرای ویژه برنامه «الفبای انقلاب» فعالیت‌هایی چون وقایع پیروزی انقلاب، ورود حضرت امام(ره) و معرفی کتاب را برای ۴۰ نفر از دانش‌آموزان اجرا کرد.
مرکز فرهنگی‌هنری فیروزان، با حضور در آموزشگاه دخترانه سمیه به اجرای فعالیت‌های معرفی ایام و وقایع، قصه‌گویی «خاطرات بچه‌های انقلاب» برای ۱۶ نفر از دانش‌آموزان پرداخت.


مرکز فرهنگی‌هنری شهر ازندریان با اجرای ویژه برنامه «فرزند انقلابی» برنامه‌هایی هم‌چون: شرح وقایع انقلاب، قصه‌گویی‌ «خاطرات بچه‌های انقلاب» را برای ۲۰ نفر از اعضای پسر اجرا کرد و اعضا پس از آن با حضور در کارگاه سفال اقدام به ساخت کتیبه با مضمون انقلاب به صورت گروهی کردند. این مرکز هم‌چنین در اقدامی دیگر به تهیه اینفوگرافی با موضوع روز شمار دهه فجر انقلاب اسلامی پرداخت.
مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان اسدآباد، با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با کتاب‌های موجود در کتابخانه با موضوع «انقلاب و وقایع و اتفاقات منجر به شکل‌گیری و پیروزی آن» اقدام به معرفی کتاب‌ها به دو شیوه‌ی حضوری و به صورت نمایشگاه مجازی کرد که در این برنامه ابتدا کتاب‌ها جهت آشنایی اعضا معرفی و روخوانی شد و سپس با چیدمان مناسب به صورت نمایشگاهی در فضای مجازی عرضه شد.
گفتنی است، این نمایشگاه در قالب کلیپ در گروه‌ها و کانال‌های شهرستان و استان منتشر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =