هفتمین روز از دهه‌ی مبارک فجر  در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در هفتمین روز از دهه مبارک فجر میزبان کودکان و نوجوانان به دو صورت حضوری و مجازی بود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مربیان مراکز این استان با اجرای برنامه‌های مختلف به صورت حضوری و مجازی میزبان اعضای خود بودند.
* کاروان پیک امید استان، با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری میهمان کودکان و نوجوانان روستای طراقیه کبودراهنگ بود.
* مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ همدان با فعالیت‌های هم‌چون نقاشی و ساخت کتیبه با موضوع «انقلاب» به اجرای برنامه پرداختند.
* مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ نهاوند با حضور در آموزشگاه پسرانه‌ی سهیل و اجرای ویژه برنامه‌ی «من و پرچم» علاوه بر معرفی پرچم کشور عزیزمان ایران از آغاز تا امروز، به پرسش‌های کودکان در این مورد پاسخ دادند. در ادامه به برندگان جایزه‌ای اهدا شد.
* مرکز فرهنگی‌هنری جوکار با حضور در آموزشگاه شهید اسماعیلی این شهر، با مشارکت جمعیت هلال احمر به اجرای برنامه‌های فرهنگی و امداد و نجات پرداختند.


* مرکز فرهنگی‌هنری شهر ازندریان با اجرای ویژه‌برنامه «یاد یار مهربان» و با هدف آشنایی اعضا با شخصیت حضرت امام(ره) به ساخت تصویر به شیوه پازل پرداخته و پس از آن کتاب «امام آمد» برای اعضا معرفی شد.
* مرکز فرهنگی‌هنری فیروزان با حضور در آموزشگاه ابتدایی دهخدا علاوه بر معرفی کتاب «شاه مقوایی» برنامه‌هایی هم‌چون همخوانی سرود و قصه‌گویی، تصویرسازی از کتاب «خاطرات بچه‌های انقلاب» با مشارکت اعضا را اجرا کردند.
* مرکز فرهنگی‌هنری سرکان به همراه اعضای مرکز مسابقه «افتخار من، پرچم من» را اجرا کردند و اعضا با خلاقیت و استعدادهای خود پرچم پر افتخار کشور عزیزمان را به تصویر کشیدند. در پایان همه یک‌صدا شعار کشور من ایران است را سر دادند.
* کتابخانه سیار روستایی نهاوند با حضور در آموزشگاه شریف روستای سعد وقاص به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله قصه‌گویی، شعرخوانی و مسابقه پرداخت.
* کتابخانه پستی ملایر با تهیه‌ی کلیپ خاطرات دوران انقلاب و اشتراک‌گذاری در فضای مجازی میزبان اعضای کودک و نوجوان کتابخانه بود.
* مرکز فرهنگی‌هنری شیرین‌سو نیز برنامه شادپیمایی عروسک‌های بلندقامت را اجرا و از اعضا مدال‌آور در مسابقات بین المللی تجلیل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =