بازدید مدیرکل از مراکز کانون دامغان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در پنجمین‌روز از دهه‌ی فجر از مراکزفرهنگی‌هنری کانون دامغان، بازدید و از نزدیک با مربیان این مراکز گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان به‌همراه میثم قربانی سرپرست دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و حمیده خورزانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری دامغان، صبح شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ هم‌زمان با پنجمین‌روز از دهه‌ی فجر از نمایشگاه «تابش فکر تا رویش دست» و «به وقت بیداری» به‌ترتیب در محل مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو و یک کانون دامغان بازدید کرد.

فاطمه‌سادات امیرفخریان مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون دامغان اظهار داشت: این نمایشگاه مجموعه بیش از ۱۰۰ اثر دست‌سازه‌های اعضا و مربیان مرکز در قالب زیورآلات، دیوارکوب، صنایع چوبی تزئینی، آویز و... است که طی بازه‌ی زمانی سه‌سال، آماده‌سازی و اجرا شد.

وی در ادامه افزود: سرپرست دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ضمن ابراز خرسندی از آثار خلق‌شده، تلاش مربیان را برای تشویق و ترغیب اعضا به مصرف کالاهای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی، شایسته‌ی تقدیر دانست و آمادگی و حمایت خود را از برنامه‌ها و فعالیت‌های مرتبط با این موضوع اعلام کرد.

مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون دامغان یادآور شد: نمایشگاه در راستای شعار سال مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» برپا شده و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰، همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۳، از این آثار بازدید کنند.

در ادامه، مدیرکل کانون استان سمنان با حضور در مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون دامغان و بازدید از نمایشگاه «به وقت بیداری» در برنامه‌های اجرایی اعضا در قالب خوانش متن ادبی، نقالی‌خوانی، قصه‌گویی و... شرکت کرد.

گفتنی است، در پایان بازدید نمایشگاه، اعضا و مربیان برگزیده فراخوان‌های بین‌المللی، ملی و استانی با تقدیم لوح و هدیه‌ای از سوی مدیرکل کانون استان سمنان، تجلیل شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =