برگزاری مسابقه‌های ورزشی؛ ویژه همکاران

هم‌زمان با چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه‌های ورزشی ویژه‌ کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان استان گیلان درحال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، این مسابقه‌های ورزشی به‌منظور نشاط‌بخشی و امیدآفرینی درجامعه  صورت‌می‌گیرد و افزایش هم‌دلی و هم‌گرایی در جهت ارایه‌ی هرچه بهتر خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان ایران اسلامی در دستورکار قراردارد.

این حرکت فرهنگی-‌ورزشی با مشارکت پایگاه بسیج سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان در محل نگارخانه«آفرینش» این مجموعه فرهنگی در شهر رشت و در دو گروه بانوان و آقایان برگزارمی‌شود.

برهمین‌اساس نیز همکاران کانون پرورش فکری و کانون زبان استان گیلان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی  طی روزهای ۱۷ و ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در رشته‌های  ورزشی«دارت» و «فوتبال‌دستی» به رقابت می‌پردازند و درپایان نیز از برگزیدگان با اهدای جوایز قدردانی‌می‌شود.

این درحالی است که ویژه‌برنامه‌های چهل‌و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  اداره‌کل کانون پرورش فکری گیلان به عنوان مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت دهه فجر در تعاملی سازنده با دیگر اعضای این کمیته در مرکز استان و مراکز فرهنگی‌هنری درحال برگزاری‌است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =