پویش «پرچم افتخار» درکانون گیلان راه‌اندازی شد

پویش«پرچم‌افتخار، به نام شهید اقتدار» در ستاد و مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، پویش «پرچم افتخار، به‌نام شهید اقتدار» با هدف ارج‌گذاری به پرچم جمهوری اسلامی ایران و خاطرنشان‌کردن نقش شهیدان والامقام در اهتزار همیشگی این پرچم مقدس، هم‌زمان با چهل‌وسومین فجرانقلاب در ستاد و مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه‌اندازی شد.

این حرکت فرهنگی که در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و به دنبال تاکید ایشان بر ضرورت برگزاری هرچه‌ باشکوه‌تر ایام‌الله دهه فجر ۱۴۰۰ صورت‌گرفت، با نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی بر سر در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بهره‌گیری از این نماد هم‌دلی و وحدت ملی در تمامی فعالیت‌ها و ویژه‌برنامه‌های این مجموعه فرهنگی همراه‌شد.

تولید محتوای مناسب و انتشار در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی با هشتگ (#پرچم_افتخار) و تقدیم آن به یکی از شهدای والامقام انقلاب اسلامی، از دیگر اولویت‌های‌کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راه‌اندازی این پویش به‌شمارمی‌رود.

شایان‌ذکر است، ویژه‌برنامه‌های چهل‌وسومین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با عنوان«جشن‌ملی ۱۴۰۰» و  در سایه مشارکت اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت دهه فجر استان به صورت حضوری و مجازی برگزارمی‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =