دیدار با امام جمعه شهمیرزاد/ بازدید از مراکز فرهنگی‌هنری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان در ادامه‌ی برنامه‌های دهه‌ی فجر با امام جمعه شهمیرزاد، دیدار و از مراکز فرهنگی‌هنری مهدی‌شهر و شهمیرزاد بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان به‌همراه جمعی از کارشناسان در ادامه‌ی برنامه‌های دهه‌ی فجر از از مراکز فرهنگی‌هنری مهدی‌شهر و شهمیرزاد بازدید و از نزدیک با مربیان این‌مجموعه گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش، پس از بازدید مدیرکل کانون سمنان در نشستی با حضور کارشناسان و ابوطالب نجابت عضو شورای شهر شهمیرزاد به بررسی مشکلات و آسیب‌شناسی آن و ارائه راهکار و پیشنهاد برای بهبود وضعیت مرکز به لحاظ موقعیت جغرافیایی و استفاده از این ظرفیت مکانی برای برگزاری برنامه‌های شاخص استانی، هم‌کاری شهرداری برای نصب تابلوهای هدایت مسیر کودکان و نوجوانان  والدین به کانون و...، پرداخت.  

عضو شورای شهر شهمیرزاد ضمن قدردانی از مربیان کانون از آن‌ها خواست تا مشکلات خود را به‌صورت مکتوب به شورای شهر اعلام کنند.

در ادامه مدیرکل با حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا رحیمی‌زاده امام جمعه شهمیرزاد دیدار و به تشریح فعالیت‌های کانون پرداخت و مسئول کانون شهمیرزاد نیز گزارش کوتاهی از روند اجرای فعالیت‌ها در این مرکز ارائه داد.

گفتنی است، بازدید از نمایشگاه، خوانش متن ادبی با موضوع دهه‌ی فجر و انقلاب توسط عضو نوجوان از دیگر برنامه‌های این روز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =