ویژه‌برنامه‌ی پیک امید در روستای کوهان میامی

مربیان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی در قالب ویژه‌برنامه‌ی پیک امید، برنامه‌های شاد و متنوعی را به‌مناسبت دهه‌ی فجر در روستای کوهان اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی از برگزاری ویژه‌برنامه‌ی شاد و متنوع «جشن انقلاب» در قالب پیک امید با هم‌کاری ابراهیم اصغریان مربی کتابخانه سیار روستایی صبح چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ هم‌زمان با نهمین‌روز از دهه‌ی فجر، خبر داد و گفت: این برنامه به‌مناسبت بزرگ‌داشت چهل‌وسومین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون استان، جمعی از مسئولان شهرستانی، بخشدار، دهیار و... در مدرسه صالح این روستا، اجرا و با استقبال دانش‌آموزان و اولیای تربیتی روبه‌رو شد.

رحیمی هدف از این برنامه را در راستای شعار محوری «جشن ملی ۱۴۰۰»، ایجاد شادی و نشاط در کودکان، برقراری عدالت اجتماعی، توجه به کودکان مناطق محروم و کم‌برخوردار روستایی، عنوان و اظهار کرد: از سوی مربیان با هم‌کاری مدیر و آموزگاران مدرسه، فعالیت‌هایی مانند قصه‌گویی، شعرخوانی و نماهنگ توسط مربی کتابخانه‌ی سیار روستایی، هم‌خوانی سرودهای انقلابی، پرواز بادبادک‌ها، اهدای جوایز به تمامی دانش‌آموزان حاضر در برنامه، مسابقه، بازی‌های گروهی، نمایش عروسکی، برش کیک انقلاب و... اجرا شد.

گفتنی است، دیدار با خانواده شهید موسی بیگ‌محمدی و تجلیل از فرزندان شهید در روستای کوهان، دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین قربانعلی صفایی‌پور امام‌جمعه میامی، دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر، بازدید از نمایشگاه «دستاوردهای انقلاب» و تجلیل از اعضای برگزیده فراخوان‌های بین‌المللی، ملی و استانی در مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی، بازدید از نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برخی از دیگر برنامه‌های سفر مدیرکل کانون استان به این شهرستان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =