حضور کانونی‌ها در رزمایش مردمی یوم‌الله ۲۲ بهمن

همکاران ستادی، مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در آیین‌های مردمی یوم‌الله ۲۲ بهمن حضوری گسترده‌ داشتند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، دهه فجر چهل‌و سومین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی با برگزاری آیین‌های باشکوه در سراسر کشور همراه بود و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان نیز به‌عنوان مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت دهه فجر، در تعامل با دیگر دستگاه‌ها و گروه‌های مردم‌نهاد، نقشی سازنده در تبیین دست‌آوردهای این نظام مردمی و امیدآفرینی در جامعه‌داشت.

گام‌پایانی این حرکت‌ فرآیندمحور که در یوم‌الله ۲۲ بهمن برداشته شد و نقطه آغاز دیگری برای کارکنان ستادی، مربیان و اعضای  مراکز فرهنگی هنری در همراهی با انقلاب و آشناسازی افزون‌تر کودکان و نوجوانان با آرزمان‌ها و ارزش‌های نظام قرارگرفت، حضور گسترده در «جشن انقلاب» بود.

برهمین‌اساس نیز کانونی‌ها با حضور در اجتماع مردمی «عیدانقلاب» که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی صورت‌گرفت، ضمن اعلام حمایت همیشگی از نظام مردم‌سالاردینی، استکبارستیزی و شعور انقلابی خود را به نمایش‌گذاشتند.

این رزمایش مردمی در مرکز استان گیلان با شرکت در گردهم‌آیی مردمی  «یوم الله ۲۲ بهمن» در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب(شهرداری) رشت برگزارشد و طی آن همکاران ستادی و مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، ضمن سردادن شعارهای انقلابی، از سخنان حجّت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بهره‌مندشدند.

مربیان کانون پرورش فکری در شهرستان‌های با رنگ‌های آبی، زرد و نارنجی کرونایی نیز حضوری پرشور در این آیین باشکوه‌داشتند و در شهرهای  به رنگ قرمز نیز با اجتماع خانوادگی و رژه خودرویی، عیدانقلاب را جشن‌گرفتند.

این درحالی‌است که تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیز در دستور کار مربیان و اعضای کانون پرورش فکری قرارداشت و در ساعت ۲۱ شب ۲۲ بهمن نیز «نورافشانی» سطح شهرها  و سردادن گلبانگ«الله اکبر»کودکان و نوجوان با بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی در معرض دیدعموم قرارگرفت.

یادآورمی‌شود، آیین‌های گرامی‌داشت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب با شعار«جشن ملی ۱۴۰۰» در سراسر ایران اسلامی برگزارشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =