بازدید مدیرکل از مراکز فرهنگی‌هنری کانون شاهرود/ تجلیل از برگزیدگان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهمین‌روز از دهه‌ی فجر با سفر به شاهرود از مراکز فرهنگی‌هنری این شهرستان، بازدید و از نزدیک با مربیان این مجموعه، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان در دهمین‌روز از دهه‌ی فجر با سفر به شاهرود از مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو این شهرستان، بازدید و ضمن شرکت در کارگاه‌های حضوری و مجازی(برخط) از نزدیک با مربیان این مجموعه، دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش، ملیحه آقاحسینی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون شاهرود اظهار داشت: پس از بازدید مدعوین از نمایشگاه «قاصدک‌های ایثار»، جشن انقلاب به‌مناسبت بزرگ‌داشت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیرکل کانون استان، مهدی ترابی رئیس شورای شهر، سیدمحمدرضا طبسی رئیس حوزه هنری، علی‌اصغر رضایی معاون آموزش و پرورش شهرستان، جمعی از والدین و اعضا در سالن اجتماعات کانون، برگزار و از سوی اعضا برنامه‌هایی در قالب نقالی‌خوانی توسط زهرا امینی‌نسب عضو برگزیده جشنواره‌ی  بیست‌وسوم قصه‌گویی و خوانش دکلمه با عنوان «قصه‌ی خودمان» توسط آرنیکا علی‌محمدی اجرا شد.

آقاحسینی افزود: در پایان برنامه، اعضا و مربیان برگزیده فراخوان‌های «پژوهش»، «گلدان خالی»، «روزهای قرنطینه» و «از زبان عکس‌ها» از سوی مدیرکل کانون استان با تقدیم لوح و هدیه‌ای تجلیل شدند.

وی یادآور شد: مدعوین ضمن بازدید از نمایشگاه در جریان روند تهیه کتاب «شهر رویایی من» مجموعه‌آثار ادبی و هنری اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون شاهرود در راستای طرح برند شهر دوستدار کودک و شعار «کودک و معمار فردا» قرار گرفتند.

محسن نظارت مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون شاهرود نیز اظهار داشت: مدیرکل و هیئت همراه ضمن بازدید از نمایشگاه دهه‌ی فجر در ورک‌شاپ هنری اعضا در قالب سفال و نقاشی و هم‌چنین کارگاه کاردستی «شاه مقوایی» شرکت کردند.

نظارت در ادامه خاطرنشان کرد: خوش‌آمدگویی اعضا، روایت‌خوانی انقلاب، شاهنامه‌خوانی، روایت زمستان سبز  و تجلیل از اعضای برگزیده فراخوان‌های فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =