حضور فعال بسیج کانون در برگزاری برنامه‌های دهه فجر

بسیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باتوجه به بیانیه گام دوم انقلاب برنامه‌های متنوعی اجرا کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، فرمانده مقاومت بسیج کانون پرورش فکری با بیان این مطلب گفت: ضمن توجه به درخواست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در مناطق کم‌برخوردار حاشیه شهر تهران، در روزهای دهه فجر برنامه‌ای میدانی در منطقه پیشوا برگزار شد. در این برنامه فعالیت‌های فرهنگی و هنری شامل سرود، نقالی، قصه‌گویی و طراحی مسابقه‌ها اجرا و ۵هزار بسته فرهنگی شامل کتاب، لوازم التحریر، دفترهای طرح ایثار، کیف و کفش به شرکت‌کنندگان در این ویژه برنامه اهدا شد.

قاسم تنها افزود: بسیج کانون در روز بیست‌ودوم بهمن ۱۴۰۰ با بهره‌گیری از تماشاخانه سیار کانون فعالیت‌های متنوعی برای افزایش ایمان و تعلقات ملی و مذهبی، ترویج نشاط و شادمانی انجام داد که می‌توان به اجرای سرودهای حماسی و انقلابی، برگزاری مسابقه‌های متنوع و اهدای هدایای فرهنگی و ارزشی اشاره کرد.

«تنها» اظهار کرد: در کنار برنامه‌های اجرایی، نمایشگاه خیابانی آثار برگزیده مهرواره «همچون پدر مهربان» و دیگر آثار هنری با هدف تعمیق و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای خانواده‌ها و به‌ویژه کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در این جشن ملی برپا شد.

وی با اشاره به معرفی انقلاب اسلامی به کودکان و نوجوانان تصریح کرد: همزمان با دهه مبارک فجر، برای تبیین و اطلاع‌رسانی، «محتوا»یی درباره دستاوردهای ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف تهیه شد و در نمایشگاهی مجازی در سایت بسیج کانون در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

فرمانده مقاومت بسیج کانون ادامه داد: بسیج کانون به منظور افزایش نشاط، وفاق و همدلی بین همکاران در روزهای برگزاری جشن ملی، چهار مسابقه ورزشی فوتبال سالنی برای آقایان و فوتبال دستی، دارت و پینگ‌پنگ برای خانم‌ها طراحی و اجرا کرد.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب درباره جهاد تبیین بیان کرد: در ایام دهه فجر سه نمایشگاه مجازی برای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص فرمان جهاد تبیین با عنوان‌های فرمان جهاد تبیین، همه دروغ‌هایی که راجع به پهلوی به ما گفتند و فرمایشات و ترسیم نقشه راه برای مسوولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

«تنها» در پایان گفت: حضور در حرم مطهر امام راحل و تجدید پیمان با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب و شهدا همراه با جمع همکاران و اعلام فراخوان مهرواره فرهنگی هنری «حرف‌های ناتمام» از دیگر فعالیت‌های بسیج کانون در ایام دهه مبارک فجر بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =