«گم‌شدن هویج آقا، سیب زرده و کلوچه خانم» در مشهد روی صحنه رفت

نمایش «داستان گم‌شدن هویج آقا، سیب زرده و کلوچه خانم» با حمایت مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری در خراسان رضوی در حال اجرا است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش به نویسندگی مجید بخششیان و کارگردانی مهناز آقایی، ویژه گروه سنی خردسال به سفارش مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری اداره کل کانون استان خراسان رضوی در اسفند ۱۴۰۰ در این استان به شکل صحنه‌ای در حال اجراست.

این نمایش درباره پسرکی به نام بامداد است که برای بیدار شدن از خواب و خوردن صبحانه بد اخلاقی می‌کند. پدرش با ترفندی بامداد را در جریان گم‌شدن عروسک‌های روی لحاف (هویج آقا، سیب زرده و کلوچه خانم) قرار می‌دهد و بامداد مشتاقانه به دنبال کشف ماجرای گمشدن عروسک‌ها با پدر می‌گردد.

بر اساس این گزارش، مجید بخششیان و آرمین مرگان بازیگران نمایش «داستان گم‌شدن هویج آقا، سیب زرده و کلوچه خانم» هستند و سیدجواد رحیم‌زاده مشاورکارگردان، مجید بخششیان طراح صحنه و سازنده عروسک‌ها، مهناز آقایی طراح لباس و فاطمه آزادی طراح پوستر در این نمایش همکاری داشتند.

همچنین لیلا قوامی مدیر صحنه، سیدیحیی موسوی آهنگساز، فاطمه تاتار منشی صحنه، علی رضایی عکاس، سجاد انتظاری مسوول روابط عمومی و خدیجه مهدوی ناظر کیفی و مشاور هنری این نمایش هستند.

این نمایش به منظور حمایت فعالان تئاتر در استان‌ها و حمایت از آثار برگزیده نمایش‌های هنرمندان کانون انتخاب و مورد حمایت قرار گرفته است.

نمایش «داستان گم‌شدن هویج آقا، سیب زرده و کلوچه خانم» به شرط اجازه ستاد کرونا ساعت ۱۷ در تماشاخانه اشراق، بین هاشمیه ۲۰ و ۲۲ شهر مشهد اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =