کد خبر: 312892
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
دومین گردهمایی سراسری کارشناسان ادبی و هنری کانون برگزار شد

دومین گردهمایی سراسری کارشناسان ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان سراسر کشور به مدت سه روز در حال برگزاری است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این گردهمایی مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری کانون با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ رو به پایان است و ما در حال تدوین گزارش‌هایی از روند انجام کارها هستیم، گفت: الان زمان خوبی است تا به نقد بررسی برنامه‌هایی که در طول این سال انجام شده، بپردازیم.

انسیه موسویان افزود: هرچند پیش‌نویس برنامه‌های سال ۱۴۰۱ نوشته شده، اما اگر نظر و پیشنهادی از سوی همکاران استانی ما مطرح شود که در بهتر شدن برنامه‌ها تاثیرگذار باشد، بدون تردید از آن استفاده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: مدیرعامل کانون با توجه به نسل جدید کودکان و نوجوانان و تغییر فضا و دیدگاه‌ آنها تاکید زیادی بر به‌روزرسانی برنامه‌های کانون و تغییر برای جذب و همراه کردن کودکان و نوجوانان دارند.

موسویان در ادامه تاکید کرد: معاون فرهنگی کانون نیز در همین راستا تاکید داشتند که در روند و اجرای بعضی از برنامه‌ها باید بازنگری صورت گیرد، در همین راستا کارگروه‌هایی تشکیل شده تا با همفکری و بیان نظرهای همکاران در بخش‌های مختلف این تغییرات صورت پذیرد. به همین دلیل نظرات همکاران استانی در این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است.

در ادامه این گردهمایی مریم فهیم‌پور در بخش تاثیر انجمن‌ها در روند فعالیت‌ها، عزیزه ریحانی‌منفرد در بخش شیوه‌های گزارش‌گیری ستاد از فعالیت‌های هنری استان‌ها و مهری فربدزاده در بخش ارائه ایده‌های تازه و تجربیات برای پویایی رشته‌های فیلم‌سازی، پویانمایی و هنرهای بومی سنتی و محدثه تقدیری در بخش مهرواره‌ها، جشنواره‌ها و مسابقات به نمایندگی از استان‌ها نظرها و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

گفتنی است دومین نشست سراسری کارشناسان ادبی و هنری استان‌های کشور ۷ اسفند ۱۴۰۰ آغاز و تا ۹ اسفند ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =