تقدیر از جهادگران فرهنگی و برگزیدگان رقابت‌های ورزشی دهه فجر

همزمان با میلاد با سعادت امام حسین(ع) از اعضای جهادگر فرهنگی و برگزیده رقابت‌های ورزشی دهه فجر کانون پرورش فکری تقدیر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این مراسم که در سالن سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون به همراه شورای معاونان حضور داشتند.
مدیرعامل کانون در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه نزدیک شدن به فصل بهار را نویدبخش نو شدن و امیدواری دانست.
علی‌اکبرزاده خطاب به کارکنان و مدیران کانون گفت: فکر و نگرش شما به‌عنوان کسانی که در کانون پرورش فکری صاحب ایده و تفکر هستید اثرگذار است و در کودکان و نوجوانان هم تأثیر خودش را می‌گذارد.
وی افزود: شما وارد عرصه تعلیم و تربیت شده‌اید؛ این تعلیم و تربیت فضایی شیرین و صمیمانه دارد و فضایی خشک و رسمی ندارد. بنابراین اثرگذاری تاثیرات ذهنی و اندیشه شما در کودک و نوجوان سراسر کشور دارای اهمیت است و باید به آن توجه کنید.


علی‌اکبرزاده در پایان گفت: آنچه می‌خواهیم در کانون پرورش فکری به آن برسیم کاشت بذر امید در وجود کودکان است. اگر محصولی تولید می‌شود اثر آن زودگذر نیست و نتیجه‌اش در آینده دیده می‌شود. تلاش ما برای کاشت این بذر در نهان کودکان است که اگر آبیاری شود و درست رشد کند همان چیزی می‌شود که دنبال آن هستیم.
در بخش دیگری از این مراسم قاسم تنها مدیر دفتر مرکزی حراست و فرمانده مقاومت بسیج کانون پرورش فکری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه حضور مدیرعامل، مدیران و سایر حاضران در این برنامه را خیرمقدم گفت.
«تنها» بیان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سعی دارد با انجام فعالیت‌های درون سازمانی و برون سازمانی عواطف انسانی و ایمانی را متعالی ‌کند.


وی تصریح کرد: تاکنون بسته‌های فرهنگی، اردوهای امداد فرهنگی و تولید محصولات مختلف از سوی بسیج کانون انجام شده است که همه این اتفاق‌های خوب مدیون شما عزیزان است. ما اگر بتوانیم با فعالیت‌هایی که داریم برق امید را در چشمان بچه‌ها ایجاد کنیم رسالت‌مان را انجام داده‌ایم.
یادبود زنده‌یاد محسن حیدری از جهادگران فرهنگی کانون پرورش فکری، اجرای سرود از سوی گروه سرود نوجوانان بسیج کانون، پخش نماهنگ از برنامه‌های بسیج کانون در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اجرای موسیقی سنتی از سوی دو عضو نوجوان کانون از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
در پایان این مراسم از برگزیدگان رقابت‌های ورزشی دهه فجر و جهادگران فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =