کد خبر: 313050
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
بازدید 362
سرافرازی اعضای کانون کرمان در جشنواره سراسری شعر سرو

سه عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهربابک در جشنواره سراسری شعر سرو برگزیده شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، مهلا پورخدابخش، یاسمن امینی و فهیمه جعفری اعضای انجمن شاعران نوجوان «آوای قلم» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهربابک در بخش دانش‌آموزی اولین جشنواره سراسری شعر سرو برگزیده شدند و لوح تقدیر و هدیه دریافت کردند.

انجمن شاعران نوجوان «آوای قلم» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهربابک با مسئولیت زهرا میریان‌کرمی مربی آفرینش‌های ادبی کانون استان با حضور بیش از ۳۰ نوجوان دختر و پسر حدود پنج سال است که فعالیت می‌کند.

این در حالی است که، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در حال حاضر هفت انجمن فعال ادبی در سطح استان و در مراکز فرهنگی‌هنری کانون شهربابک، زرند، رفسنجان، کرمان، سرچشمه و شهربابک دارد.

همچنین شعر سمیه یاوری کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان هم در بخش آزاد این جشنواره برگزیده شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

بنابر این خبر، جشنواره سراسری شعر سرو به همت دانشگاه آزاد اسلامی در سه محور زندگی و سیره امام حسین(ع)، زندگی و مکتب حاج قاسم سلیمانی و ادبیات پایداری در سه سطح دانشجویی، دانش‌آموزی و آزاد برگزار شد و بیش از ۵۰۰ شاعر با ۱۱۷۰ شعر در این جشنواره شرکت کردند.

فراخوان این جشنواره به صورت کشوری دی‌ماه ۱۴۰۰ منتشر شده و اختتامیه آن همزمان با میلاد امام حسین(ع) ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و علیرضا منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در تالار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید سپهبد قاسم سلیمانی استان کرمان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =