اجرای نمایش عروسکی «خرگوش باهوش» در کانون سمنان

نمایش عروسکی «خرگوش باهوش» هم‌زمان با اعیاد شعبانیه در تالار همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان به روی صحنه رفت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، هم‌زمان با اعیاد شعبانیه، نمایش عروسکی شاد و موزیکال «خرگوش باهوش» در تالار همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان، به‌صورت رایگان اجرا و با استقبال اعضا و والدین آن‌ها روبه‌رو شد.

بر اساس این گزارش، «خرگوش باهوش» نمایشی شاد و موزیکال با موضوع اتحاد و دوستی، برگرفته از داستان‌های کلیله و دمنه کاری از مرکز آفرینش‌های هنری اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سمنان است که راحله دانایی کارشناس هنری کانون سمنان، کارشناس ناظر و برنامه‌ریز این نمایش بوده و سمیه حیدریان مربی کارگاه‌های هنری مجتمع و مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان، بازنویسی و کارگردانی آن را برعهده داشته است.

راوی نمایش نیز، تینا صیفی بوده و الهه خلیل‌پور، سیده‌یکتا حسینی و سیده‌یگانه حسینی همگی از اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان، عروسک‌گردانی و صداپیشگی این نمایش را برعهده داشتند.

نکته اخلاقی نمایش این است که وقتی کسی ظلم می‌کند ظلمش هرگز پایدار نیست و به سزای عملش می‌رسد و از طرفی با درایت و زیرکی و به‌کار گرفتن نیروی فکر و اندیشه می‌توان بر هر دشمنی مسلط شد و مشکلات را حل کرد.

در پایان از سوی نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون استان سمنان از عوامل اجرایی نمایش با تقدیم هدیه و لوح، تجلیل شد.

گفتنی است، بنا به درخواست اعضا و والدین، عصر دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ این نمایش در همین مکان برای عموم علاقه‌مندان، اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =