تجلیل از برگزیدگان  مهرواره عکاسی«پرواز با نماز»

هم‌زمان با آیین پایانی دومین جشنواره منجی در مجتمع خاتم‌الانبیاء(ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر رشت، از چهار برگزیده مهرواره عکاسی «پرواز با نماز» کانون استان گیلان با اهدای لوح سپاس و جایزه قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، در این مراسم که با حضور سید ابوطالب حجازی، مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز، رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و جمعی از مسئولان استانی صورت‌گرفت، ضمن اشاره به اهمیت فریضه نماز و خاطرنشان‌کردن نقش دستگاه‌های فرهنگی در تقویت باورهای دینی مخاطبان، از ۴ برگزیده مهرواره «پرواز با نماز» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قدردانی‌شد.

برهمین اساس، «یکتا رحمتی»  از مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون رشت،  «روشان گیلان‌نژاد» از مرکز شماره ۱ کانون بندرانزلی، «فاطمه رضایی» از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لشت‌نشاء و  «سیده رها تقی‌زاده» از مرکز شماره ۱ کانون رشت، از جمله ۱۲ برگزیده این مهرواره  ‌بودند که با اهدای لوح‌سپاس و جایزه تجلیل شدند.

قصه‌گویی«روشان گیلان‌نژاد»، عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ بندرانزلی در آیین پایانی دومین جشنواره «منجی» که با محوریت شناخت امام زمان(عج) و مهدویت صورت‌گرفت، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود و توان‌مندی‌های اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به نمایش‌گذاشت.

«روشان گیلان‌نژاد»، عضو قصه‌گوی کانون گیلان

یادآورمی‌شود، فراخوان مهرواره «پرواز با نماز»  آذر سال  ۱۴۰۰ با همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ستاد اقامه نماز استان گیلان برای گروه‌های سنی ۷+«نوخوان» ۹+«نونهال»، ۱۲+ «نونگاه»، ۱۵+ «نوجوان» ۱۸+ «اعضای ارشد کانون» و عکاسان بزرگ‌سال (مربیان، اولیای تربیتی و...) منتشرشد و «نماز و فرامین این فریضه الهی»، «نماز جماعت»، «نماز با خانواده» و «نماز در طبیعت»، از محورهای موضوعی این مهرواره به‌شمارمی‌رفت.

شایان‌ذکراست، لوح سپاس و جایزه دیگر برگزیدگان مهرواره عکاسی «پرواز با نماز» به نشانی اعلام‌شده در فرم‌های ثبت مشخصات شرکت‌کنندگان ارسال‌خواهدشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =