تأکید بر تقویت همدلی و جلب مشارکت سازمانی در کانون سمنان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان در جلسه پایانی شورای فرهنگی بر تقویت همدلی و همگرایی در واحدهای کارشناسی و مراکز فرهنگی‌هنری استان و جلب مشارکت سازمانی، تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، جلسه پایانی شورای فرهنگی با حضور نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اعضای شورا، دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ در سالن کوثر، برگزار و درخصوص برنامه‌های پیشنهادی کتاب کار واحدهای کارشناسی، گفت‌وگو شد.

مدیرکل کانون استان سمنان ضمن قدردانی از کارشناسان، مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری بر اجرای هدفمند و مؤثر برنامه‌های پیشنهادی کتاب کار سال ۱۴۰۱، تأکید و اظهار کرد: تمامی فعالیت‌ها با توجه به موقعیت زمانی و مکانی مراکز، تنظیم و تدوین شود.

خدابخشی در ادامه با اشاره به انتظارات معاونت فرهنگی کانون کشور مبنی بر مرکز محوری و ارتباط مستمر و مؤثر با واحدهای کارشناسی و انجام بازدیدهای میدانی، از اعضای شورا خواست تا شیوه‌های مناسبی را به‌منظور تقویت اتحاد، همدلی و جلب مشارکت سازمانی اتخاذ کنند.

مدیرکل کانون استان سمنان در پایان تصریح کرد: این همدلی و اتحاد با وجود کمبود امکانات در سال ۱۴۰۰، شایسته تقدیر و قابل تعمیم است و مؤفقیت اعضا، مربیان و کارشناسان در واقع مؤفقیت تمام استان است.

فروهر معدنی معاون فرهنگی کانون استان سمنان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از واحدهای کارشناسی و مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری به تقسیم کار صورت‌گرفته در معاونت فرهنگی استان با توجه به مناسبت‌های ملی و مذهبی و انتظارات عمومی معاونت فرهنگی از حوزه‌های ستادی و استانی، اشاره و اظهار کرد: برنامه‌های کتاب کار سال ۱۴۰۱ بر اساس رویکرد «مرکزمحوری، مربی‌محوری و مخاطب‌محوری» و توجه به مبانی تربیت دینی و ارزش‌های دین مبین اسلام پیش‌بینی شده است.

در بخش دیگری از این جلسه، کارشناسان روابط‌عمومی، آموزش و پژوهش، فرهنگی، هنری، ادبی و مکاتبه‌ای ضمن اعلام برنامه‌های پیشنهادی کتاب کار ویژه اعضا و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری به بیان دیدگاه‌های خود درخصوص اقدامات اجرایی سال جاری و هم‌چنین فعالیت‌های مناسب مخاطبان کودک و نوجوان در تعطیلات نوروز پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =