کد خبر: 313374
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
بازدید 380
تجلیل از خدمات همکار بازنشسته کانون گیلان

طی آیینی از تلاش‌های بی‌وقفه «سیّد ‌داوود سیدزاده»، همکار بازنشسته واحد حفاظت فیزیکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان قدردانی‌شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، این آیین با حضور سرپرست و جمعی از همکاران ستادی صورت‌گرفت و طی آن از تلاش‌های ۳۰ ساله «سیدداوودسیدزاده» همکار بازنشسته واحد حفاظت فیزیکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان تجلیل بعمل‌آمد.

سیدجلیل میرعظیمی، سرپرست کانون استان گیلان در این مراسم ضمن تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت برای تمامی همکاران، به شاخصه‌های شخصیتی این همکار بازنشسته کانون اشاره و ضمن مستمر توصیف‌کردن ارتباط قلبی کانونی‌ها گفت: بازنشستگی، فصلی دیگر در مسیر رشد و بالندگی محسوب‌می‌شود  وسرآغازی برای کسب دست‌آوردها تازه است.

حمیدرضا قاسمی، معاون اداری و مالی کانون استان گیلان هم از اخلاق‌محوری و قانون‌مداری سید داوود سیدزاده سخن‌گفت و برخورد شایسته با مخاطبان و تعهد کاری را از ویژگی‌های برجسته وی عنوان‌کرد.

سیدداوود سیدزاده نیز در این مراسم که در دفتر مدیریت کانون استان صورت‌گرفت، از تعلق خاطرخود به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صحبت‌کرد و حضور در این مجموعه فرهنگی را مایه مباهات دانست.

برشمردن ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری سیدزاده از سوی حاضران و آرزوی استمرار موفقیت‌ها برای این همکار بازنشسته، ازدیگر بخش‌های این مراسم ‌به‌شمارمی‌رفت و با اهدای هدیه و لوح سپاس به امضای مهدی‌علی‌اکبرزاده، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سیدجلیل میرعظیمی، سرپرست کانون گیلان به این همکار پیش‌کسوت همراه‌شد.

گفتنی‌است، سیدداوود سیدزاده، متولد شهرستان «صومعه‌سرا»ی استان گیلان است و همکاری  خود را سال ۱۳۷۳ با حضور در سینما کانون واحد روابط‌عمومی و امور اداری(بیمه و رفاه) کانون پرورش فکری در تهران آغازکرد.

فعالیت در واحد حفاظت فیزیکی استان‌های تهران و گیلان، از دیگر حرکت‌های سازنده این همکار در مسیر صیانت و حراست از کانون، کارکنان و آینده‌سازان ایران اسلامی به‌شمارمی‌رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =