نکوداشت روز جانباز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: چگونه می‌توان عظمت کسی که عاشقانه با بذل سلامتی خویش در راه اسلام و کشور سال‌ها تحمل درد و سختی را به جان خریده است را در جمله‌ای بیان کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، هم‌زمان با فرارسیدن ماه شعبان، نکوداشت روز جانباز با حضور مدیرکل و همکار جانباز دفاع مقدس برگزارشد.

مدیرکل کانون استان با تبریک فرارسیدن شعبان و عیدهای این ماه پرفضیلت، گفت: تعریفی شایسته‌ی جانبازان و مقام آنان را در قالب جمله نمی‌توان ارایه کرد.

معصومه هادی ادامه داد: چگونه می‌توان عظمت کسی را که عاشقانه با بذل سلامتی خویش در راه اسلام و کشور سال‌ها تحمل درد و سختی به جان خریده است، در جمله‌ای بیان کرد؟

وی سپس با تبریک این روز به همه‌ی جانبازان و ایثارگران کشور، حضور یکی از جانبازان عزیز در جمع خانواده‌ی کانون استان را زینت‌بخش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دانست و خاطرنشان کرد: در روزهایی که کشور مورد تهاجم بیگانگان قرار گرفت، دلاوران این مرز و بوم با حضور در صف‌های نبرد، کشور را به سلامت از خطر عبور دادند و به ساحل آرامش رساندند.

هادی در پایان با قدردانی از تلاش‌های همه‌ی همکاران، در خصوص مسئولیت همگان برای انتقال این فرهنگ پربار به نسل آینده گفت: همه‌ی ما مسئولیت داریم تا ارزش‌های والای دفاع مقدس را در قالبی هنرمندانه به کودکان و نوجوانان ارایه کنیم تا قدر ایثارگران را بدانند.

گفتنی‌است در پایان این نشست با اهدای هدیه و لوح تقدیر از جانفشانی احمد حاجی‌حسین‌زاده تقدیرشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =