کد خبر: 313456
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
بازدید 94
بهترین ارزشیابی خودارزیابی است

اولین نشست مجازی مدیرکل، معاون فرهنگی و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با مربیان مراکز فرهنگی‌هنری برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، در اولین نشست مجازی کانون استان کرمان که ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ برگزار شد، محسن روحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان سال نو و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و با توجه به بهبود شرایط بیماری کرونا دیدن همکاران به صورت حضوری را نزدیک دانست و در رابطه با برنامه‌های سال جدید گفتگو کرد.

وی ابتدا از مربیان مراکز فرهنگی هنری استان درخواست کرد با توجه به امکان حضور اعضا در مراکز بعد از دو سال، با برگزاری شورای فرهنگی مراکز برنامه‌ریزی لازم همراه با ایده ها و خلاقیت‌های مختص کانونی، جنبه‌های تربیتی پرمحتوا را مد نظر قرار دهند.

بر همین اساس، ساعت کاری مراکز در فصول گرم سال و هماهنگی با شرایط بومی و محلی و انتخاب بهترین ساعت برای استفاده مخاطبان بیشتر مطلب بعدی این نشست بود.

روحی با تاکید به این‌که طبق گفته خداوند و روایات ائمه بهترین ارزشیابی خودارزیابی است بیان کرد: از مربیان درخواست داریم تا پایان فروردین ماه در پنج شاخص به انتخاب و ابتکار خودشان فعالیت‌های مرکز را مورد ارزیابی قرار دهند.

وی یادآور شد: این ارزیابی و بررسی برای دو سال متوالی گذشته انجام شود و با ارائه مستندات برای اداره کل ارسال نمایند.

همچنین ذکر کرد: ارزیابی هر مرکز می‌بایست همراه با انتخاب هدف و برنامه مشخص برای سال جاری و رسیدن به نتایج مناسب همراه باشد و همچنین ایده و طرح‌های تازه از هر مرکز فرهنگی‌هنری هم مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

مدیرکل کانون استان کرمان، با اشاره به نشست شورای معاونان آموزش و پرورش با اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روزهای پایانی سال گذشته و موافقت مدیرکل آموزش و پرورش برای همکاری صد درصدی با کانون استان تاکید کرد: ارتباط با مدارس و آموزش و پرورش در هر شهرستان به ویژه برای معرفی و تبلیغ کارگاه‌های حضوری و مجازی فصل بهار نیاز فوری و ضروری این فصل است.

سوال و جواب مربیان و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان پایان‌بخش این نشست مجازی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =