دیدار نوروزی مربیان مراکز شاهرود با مدیرکل کانون سمنان

مربیان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهرود و بسطام با مدیرکل این مجموعه، دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و پستی شاهرود و بسطام، یک‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ هم‌زمان با دومین‌روز از هفته‌ی هنر انقلاب اسلامی با نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان در مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون شاهرود، دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که مدیر کانون زبان، مشاور مدیرکل، معاون فرهنگی و کارشناس روابط‌عمومی حضور داشتند، خدابخشی ضمن تبریک سال نو، حلول ماه رمضان و گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهدا و بزرگ‌معمار انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهدا همواره بر ما حق دارند و بایست همانند نمازهای یومیه، آن‌ها را یاد و در رفتارمان توجه کنیم.

خدابخشی در ادامه از تلاش یکایک مربیان در سال ۱۴۰۰، قدردانی و بر ترویج حس هم‌دلی و اتحاد در اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و...، تأکید و عنوان کرد: همه‌گیری بیماری کرونا و وجود مشکلات مالی، مانع پیشرفت مربیان نشد و با تلاش مضاعف توانستند رشد خوبی از لحاظ کمی و کیفی در فعالیت‌ها و برنامه‌های خود داشته باشند.

مدیرکل کانون استان سمنان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شعار سال و توجه به انتظارات معاونت فرهنگی بر اساس دو اصل «مرکزمحوری» و «خلاقیت و نوآوری»، حضوری برگزار شدن تعدادی از کارگاه‌های تخصصی و عمومی در فصل بهار و توجه به فرآیند امانت کتاب را از اولویت‌های کانون برشمرد.

خدابخشی در پایان سخنانش با بیان این‌که کانون زبان مانند سایر مراکز فرهنگی‌هنری و جزیی از کانون پرورش فکری است بر افزایش همکاری مسئولان مراکز با این‌مجموعه به‌ویژه در جذب زبان‌آموز تأکید کرد.

فروهر معدنی معاون فرهنگی کانون سمنان در این دیدار ضمن تبریک سال نو و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن از تلاش مربیان در اجرای فعالیت‌های عمومی و کارگاه‌های تخصصی به‌ویژه مشارکت در ساماندهی و روند ثبت کتاب مراکز فرهنگی‌هنری پستی و سیار روستایی شاهرود، قدردانی و اظهار کرد: در سال گذشته تلاش‌های خوبی از سوی مربیان در بخش اجرای فراخوان‌ها صورت گرفت و سهم قابل توجهی هم در بخش برگزیدگان به مراکز شاهرود و بسطام اختصاص یافت.

وی در بخش دیگری از سخنانش، امانت کتاب و برگزاری حضوری کارگاه‌ها را تأکید ستاد مرکزی، عنوان و خاطرنشان کرد: تشکیل کارگروه ویژه مراکز سیار و پستی از سوی معاونت فرهنگی کانون کشور در دست اقدام است.

معدنی در پایان سخنانش از مسئولان مراکز خواست تا در ثبت فعالیت حضوری مربیان در سامانه، نظارت و دقت بیش‌تری داشته باشند.

فاطمه ربانی مدیر کانون زبان استان سمنان نیز ضمن تبریک سال نو از مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری شاهرود و بسطام برای نشر پوسترهای تبلیغاتی در فضای حقیقی و مجازی، جذب زبان‌آموز و راه‌اندازی مرکز آموزشی زبان، قدردانی کرد.

وی در ادامه از مسئولان و مربیان حاضر در این دیدار خواست تا نسبت به معرفی مدرس برای بخش بزرگسال واحد برادران اقدام کنند تا با توجه به جمعیت دانش‌آموزی شهرستان شاهرود، شاهد رشد کمی و کیفی مناسبی باشند.

مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری شاهرود و بسطام نیز در ادامه به بیان خواسته‌ها و دیدگاه‌های خود ازجمله حضور کارشناسان تخصصی و بازدید از کارگاه‌های مرکز، افزایش حقوق مربیان هنری و... پرداختند.

گفتنی است، ثبت نام کارگاه‌های حضوری و مجازی، شفاف‌سازی و پیگیری امور اداری از مرجع درست، وضعیت بیمه تکمیلی SOS‌ کارکنان، تخصیص اعتبار به‌منظور تأمین ملزومات برای مراکز فرهنگی‌هنری، اجرای برنامه‌های مشارکتی با کاهش حجم کار و هزینه‌ی کم‌تر، جذب عضو مکاتبه‌ای و تشویق آن‌ها به پاسخگویی نامه‌های ارسالی، مشارکت در امر اقدام‌پژوهی و انجام فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی، جذب زبان‌آموز و... از دیگر موضوعات بیان‌شده در این دیدار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =