نشست هم‌اندیشی مدیران آموزش و پرورش در کانون گرمسار

نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران و مسئولان آموزش و پرورش گرمسار به میزبانی کانون پرورش فکری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مهدی هدایت‌فر مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گرمسار از برگزای نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران و مسئولان آموزش و پرورش با کارشناسان این‌مجموعه به میزبانی کانون در روز چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: در این نشست زهرا جعفری معاون پرورشی آموزش و پرورش، فروهر معدنی معاون فرهنگی کانون پرورش فکری و فاطمه ربانی مسئول کانون زبان استان سمنان در جمع مدیران مقطع ابتدایی به بیان دیدگاه‌ها و نظرهای خود پرداختند.

هدایت‌فر، هدف از برگزاری این نشست را تبادل تجربیات، ارتقای تعاملات فرهنگی و ارائه راهکارهایی برای استفاده مناسب دانش‌آموزان از فضا، کارگاه‌ها، امکانات و هم‌چنین کلاس‌های کانون زبان، عنوان و اظهار کرد: در ابتدای نشست ضمن خیرمقدم به میهمانان پیرامون اهداف تشکیل جلسه و آشنایی بیش‌تر مدعوین با فعالیت‌های کانون، مطالبی بیان شد.

وی افزود: در ادامه، معاون فرهنگی کانون استان سمنان درباره‌ی کانون و چرایی اهمیت فعالیت‌های آن و تأثیر برنامه‌های اجرایی مربیان مراکز فرهنگی‌هنری به‌ویژه فعالیت کتابخوانی و کارگاه مهارت زندگی بر کودکان و نوجوانان توضیحاتی ارائه داد.

جعفری معاون پرورشی آموزش و پرورش گرمسار نیز با تأکید بر نقش و اثرگذاری فعالیت‌های کانون در دانش‌آموزان از مدیران مدارس خواست تا همکاری بیش‌تری با کانون پرورش فکری داشته و نسبت به اجرای برنامه‌های مشارکتی با این‌مجموعه، اقدام کنند.

مدیر کانون زبان استان سمنان در بخشی از این نشست به معرفی کانون زبان و چگونگی شرایط ثبت نام دانش‌آموزان پرداخت و به پرسش‌های مدیران پاسخ داد.

هدایت‌فر یادآور شد: در پایان نشست از محمد سربازی مدیر دبستان فجر و وحیده رودخانه‌فینی معاون آموزشی دبستان امرکبیر به نمایندگی از سوی مژگان میراخوری مدیر این دبستان که در سال گذشته، همکاری شایسته‌ای با کانون پرورش فکری گرمسار داشتند با اهدای لوح سپاس، قدردانی شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =