کد خبر: 313768
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
بازدید 234
برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در کانون سیاهکل

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سیاهکل جشنواره بازی‌های بومی و محلی را در تعاملی سازنده با مجموعه‌های فعال در این حوزه برگزارکرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، این جشنواره هم‌زمان با فروکش‌کردن همه‌گیری ویروس کرونا و آغاز فعالیت‌های حضوری مدارس و مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صورت‌گرفت و آشناسازی آینده‌سازان با بازی‌های بومی ‌و محلی و نشاط‌بخشی به آنان در اولویت‌ قرارداشت.

این درحالی است که رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نیز مدنظر قرارگرفت و  کانون، هیأت روستایی و عشایری، مدرسه سبز سما و هیأت ژیمیناستیک شهرستان سیاهکل در تعاملی سازنده  نسبت به برنامه‌ریزی این حرکت فرهنگی ورزشی اقدام‌کردند.

طی برگزاری این جشنواره که ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ و به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سیاهکل برگزارشد، سمیه رنجبر، مربی‌مسئول این مجموعه فرهنگی به معرفی فعالیت‌های حضوری  و مجازی کانون پرداخت و استمرار فعالیت‌ مرکز در روزهای اوج‌گیری این ویروس به مخاطبان یادآورشد.

تشریح پیشینه‌ و دلایل شکل‌گیری بازی‌های بومی و محلی برای کودکان و نوجوانان، از دیگر برنامه‌های این جشنواره به‌شمارمی‌رفت و آینده‌سازان ایران اسلامی بیش‌ازپیش با نقش و اهمیت بازی‌ها در افزایش هم‌گرایی، ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقای سطح سلامتی جسمی و روحی آشناشدند.

برپایه این گزارش، تجلیل مسئولان حاضر از کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در این حرکت فرهنگی‌ورزشی ازدیگر برنامه‌های جشنواره بازی‌های بومی‌ و محلی بود و پایان مقررشد بسترهای لازم برای برگزاری هرچه‌بیش‌تر این فعالیت‌ها فراهم‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =