«چشم‌انداز ۱۴۰۱» موضوع جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با موضوع بررسی طرح‌ها و برنامه‌های سال ۱۴۰۱ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون استان با حضور همکاران و با موضوع «چشم‌انداز ۱۴۰۱» برگزار شد.

در ابتدای این جلسه معاون فرهنگی کانون استان با مروری بر تغییر شیوه‌ی اجرای فعالیت‌های کانون در روزهای بیماری کرونا از مشکلات آغازین این تغییر سخن گفت و افزود: این مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با همدلی و تلاش همه‌ی همکاران کاهش یافت و فعالیت‌ها در سطح قابل قبولی به مخاطبان ارایه شد.

محبوبه کلبعلی سپس با اشاره به رویکرد تازه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از «حضوری شدن» کارگاه‌ها به عنوان یکی از شاخص‌های آن نام برد و ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها هم تغییراتی نسبت به سال‌های گذشته دارد.

وی در توضیح این تغییرات به تاکید بر اهمیت نقش مراکز فرهنگی‌هنری کانون در راستای تحقق شعار «مرکز محوری» اشاره کرد و از تغییر در فرم‌های برنامه‌ریزی در آینده خبر داد.

سپس کارشناس- مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان، مهتاب سارونی، توضیحی در مورد کارگاه‌های تخصصی و اقدام‌های انجام شده برای فصل بهار از جمله طراحی فرم، شرایط مدرسان و تصمیم‌گیری در خصوص شهریه‌ها ارایه داد.

در ادامه دیگر کارشناسان حاضر در جلسه در مورد موضوع‌های ارایه شده گفت‌وگو کردند و پیشنهادهای خود را به اشتراک گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =