ویژه‌برنامه‌ی صوت ملکوت در کانون میامی برگزار شد

ویژه‌برنامه‌ی قرآنی «صوت ملکوت» با دعوت از اعضای طرح کانون‌مدرسه و حضور روزه اولی‌ها در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی از برگزاری ویژه‌برنامه‌ی قرآنی «صوت ملکوت» با دعوت از اعضای طرح کانون‌مدرسه و حضور روزه اولی‌ها، خبر داد و گفت: این برنامه دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ هم‌زمان با شانزدهمین‌روز ماه مبارک رمضان با هدف نهادینه‌کردن فرهنگ دینی و اسلامی در مخاطبان کودک و آشنایی با کلام وحی و فضیلت آیات آن به میزبانی کانون میامی برای ۴۲ دانش‌آموز پایه سوم مدرسه ۲۲ بهمن و عضو طرح کانون‌مدرسه، اجرا و با استقبال آن‌ها روبه‌رو شد.

وی اظهار داشت: در این برنامه امیررضا مسکنی عضو نوجوان کانون میامی و مهمان ویژه این برنامه ضمن قرائت سوره‌های کوچک قرآن در کتاب هدیه‌های آسمانی دانش‌آموزان به آموزش تلاوت صحیح آیات و رعایت قواعد تجوید و ترتیل آن پرداخت.

رحیمی در پایان یادآور شد: این ویژه‌برنامه از برنامه‌های پیشنهادی کتاب کار سال ۱۴۰۱ کانون میامی بوده که هم‌زمان با ماه رمضان به‌منظور جذب و پایدارسازی اعضا و دعوت از آن‌ها برای شرکت در کارگاه‌های حضوری فصل بهار اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =