ویژه‌برنامه‌ی «یک قدم مانده به بهشت» در کانون میامی

ویژه‌برنامه‌ی «یک قدم مانده به بهشت» هم‌زمان با شب اول قدر به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، ویژه‌برنامه‌ی «یک قدم مانده به بهشت» به‌همت مربیان و جمعی از خیرین، شامگاه چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ هم‌زمان با شب اول قدر همراه با ضیافت افطار برای ۳۵ عضو کودک و نوجوان در مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی برگزار شد.

ثمانه رحیمی مسئول کانون میامی با بیان این‌که «یک قدم مانده به بهشت» از برنامه‌های دینی و اسلامی پیشنهادی کتاب کار مرکز در سال جاری بود، هدف از اجرای آن را نهادینه کردن فرهنگ دینی و اسلامی در مخاطبان کودک و نوجوان، جذب و پایدارسازی اعضا، پرورش حس دینی و تشویق، آشنایی و انس هرچه بیش‌تر اعضا با احکام نماز و روزه در فضایی شاد و خاطره‌انگیز برشمرد.

وی در ادامه افزود: همخوانی دعای فرج، قرائت زیارت امام‌حسین(ع) در شب‌های قدر توسط ابراهیم اصغریان مربی کتابخانه سیار روستایی کانون میامی، تجلیل از عضو برگزیده فراخوان ادبی «بحر در کوزه» و تجلیل از  هفت عضو روزه‌اولی کانون میامی از دیگر برنامه‌های این ضیافت بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =