کد خبر: 313942
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
بازدید 299
فعالیت‌های کانون مهدی‌شهر در رمضان ۱۴۰۱

مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری مهدی‌شهر در رمضان ۱۴۰۱ فعالیت‌های متنوعی برای مخاطبان کودک و نوجوان خود اجرا کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، محبوبه حیدریان مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهدی‌شهر از اجرای فعالیت‌های فرهنگی با محوریت روزه و رمضان در دهه‌ی پایانی فروردین ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: اعضای کودک و روزه‌اولی کانون مهدی‌شهر به‌همراه مسئول مرکز در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) به ضیافت افطار دعوت شدند.

وی اظهار داشت: ویژه‌برنامه‌ی «کودکان رمضانی» با تعامل کانون پرورش فکری و پایگاه بسیج حسین‌بن‌علی(ع) همراه با تلاوت قرآن، شعرخوانی، سخنرانی برای اعضای مرکز با موضوع فضیلت نماز و روزه، ضیافت افطار و تجلیل از اعضای روزه‌اولی برگزار شد.

حیدریان یادآور شد: با همکاری مربیان کانون مهدی‌شهر و به‌همت جمعی از خیرین و والدین اعضا، بسته‌های حمایتی ماه رمضان نیز تهیه و بین خانواده‌های نیازمند اعضا توزیع شد.

وی در ادامه افزود: کارگاه‌های فرهنگی «طرح دوستی» با موضوع رمضان و اهمیت روزه‌داری در این‌ماه به‌صورت حضوری در مرکز مهدی‌شهر و مدارس اطراف، برگزار و ضمن امانت کتاب از اعضا و دانش‌آموزان دعوت شد تا پس از ثبت نام، در دوره‌های تخصصی مجازی و حضوری فصل بهار شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =