کد خبر: 313979
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
بازدید 247
بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر

در چهارمین جلسه شورای فرهنگی کانون استان بوشهر در سال جدید با حضور مدیرکل،معاون و کارشناسان فرهنگی،هنری،ادبی ،انفورماتیک و روابط عمومی برگزار گردید، برای برگزاری ویژه برنامه روز ملی خلیج فارس برنامه ریزی صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر،در چهارمین جلسه شورای فرهنگی کانون استان بوشهر در سال جدید با حضور مدیرکل،معاون و کارشناسان فرهنگی،هنری،ادبی ،انفورماتیک و روابط عمومی برگزار گردید، برای برگزاری ویژه برنامه روز ملی خلیج فارس برنامه ریزی صورت گرفت.

در این جلسه ،که صبح یکشنبه ۴ اردیبهشت برگزار شد،درباره موضوعاتی چون کارگاه ها و فعالیت های حضوری مراکز،راهکارهای جذب و پایدارسازی اعضا ،برگزاری ویژه برنامه های روز ملی خلیج فارس و روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی بحث و تبادل نظر صورت گرفت .

سمیه رسولی ،مدیرکل کانون استان بوشهر،ضمن گرامی داشت لیالی قدر و تسلیت شهادت امیرمومنان علی (ع) ، برنامه پیش رو در کانون استان را باتوجه به بهبود شرایط شیوع بیماری کرونا،رفتن به سمت فعالیت های حضوری و جذب و پایدارسازی اعضا عنوان کرد.

رسولی مراکز را مهم ترین رکن کانون دانسته و افزود بعد از دو سال فعالیت مجازی مراکز کانون در دوران کرونا ،خانواده ها و اعضا در این فرصت ایجاد شده مشتاق استفاده از کارگاه ها و کلاسهای حضوری  هستند.

او یکی از رسالت های کانون را آشنا سازی ، کودکان و نوجوانان به عنوان نسل آینده با فرهنگ،آیین و داشته های فرهنگی، هنری و ادبی ملموس و ناملموس کشورمان دانست و افزود خلیج فارس به عنوان یکی از داشته های مهم  ایرانیان است که ما در استان بوشهر بیشترین مرز دریایی را با آن داریم و از این نعمت خدادادی برخورداریم.وی افزود با توجه به در پیش بودن روز ملی خلیج فارس ، کانون استان در نظر دارد تا ویژه برنامه ای با محتوای آشنا سازی کودکان و نوجوانان با حفظ و نگهداری این گوهر قیمتی برگزار نماید.

همچنین رسولی دیگر برنامه ی کانون استان در ماه جاری را برگزاری ویژه برنامه ای برای پاسداشت زبان فارسی به مناسبت روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی  عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =