هدیه رمضانی کانون به بچه‌های موسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی

به مناسبت ماه مبارک رمضان، به همت واحد هنرهای نمایشی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، بچه‌های موسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی از اجرای یک برنامه نمایشی شاد و آموزنده بهره‌مند شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 7 اردیبهشت 1401، واحد هنرهای نمایشی کانون استان قزوین یک ویژه برنامه نمایشی برای بچه‌های تحت پوشش موسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی اجرا کرد.

در این برنامه هشتاد نفر از کودکان و نوجوانان تحت سرپرستی موسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی به تماشای یک نمایش صحنه ‌ای که در قالب طنز با محتوای معرفی کتاب خوب اجرا شد، نشستند.

در بخش دیگری از این برنامه مهدی مردانی «نویسنده، شاعر و کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان قزوین» همراه با قصه‌گویی درباره «انتخاب کتاب خوب» با این بچه‌ها به گفت و گو نشست.

در پایان این برنامه که با حضور اعظم یوسفی اصل معاون فرهنگی و اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین و علی اصغر عاملیان مدیرعامل موسسه خیریه فرشتگان راه آسمانی(شیرخوارگاه حلیمه قزوین)برگزار شد، به همه این تماشاگران کوچک برنامه کانون کتاب اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =