کد خبر: 314126
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
بازدید 207
افطاری با قرص کامل ماه رمضان

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با همت انجمن نجوم «بچه‌های سر به هوا» به تماشای قرص کامل ماه رمضان نشستند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان انجمن نجوم «بچه‌های سر به هوا» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ویژه‌برنامه رصد خورشید و ماه کامل رمضان را از اواسط ماه مهمانی خداوند برای اعضای مراکز فرهنگی‌هنری شهر کرمان، پاریز، سرچشمه و انار برگزار کرد.

بنابر این خبر، این ویژه‌برنامه با هدف آشنایی اعضای کانون پرورش فکری استان با شگفتی‌های آسمان، آشنایی و بازدید از بزرگترین چتر آسمان‌نمای سیار استان، رصد ماه کامل و خورشید، برگزاری نشست تخصصی نجوم با عنوان «دوست مهربان زمین» و معرفی انجمن نجوم به اعضای مراکز کانون پرورش فکری استان از ۲۸ فروردین و با کامل شدن قرص ماه رمضان آغاز شده است.

همچنین پهن شدن سفره‌های افطاری و افطار دسته‌جمعی اعضا و مربیان روزه‌دار این ضیافت پر ماه و ستاره را شیرین و به یادماندنی ساخت.

 این در حالی است که، حدود ۲۰۰ عضو مراکز فرهنگی‌هنری استان در این ویژه‌برنامه شرکت کردند.

بر همین اساس، با توجه به آغاز هفته نجوم از ۱۶ اردیبهشت اولین گردهمایی حضوری اعضای انجمن نجوم «بچه‌های سر به هوا» در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ شهر کرمان برگزار می‌گردد و بازدید مدارس شهر کرمان از بزرگ‌ترین آسمان‌نمای سیار استان و آشنایی با اهداف انجمن از دیگر برنامه‌های انجمن نجوم کانون استان در ماه اردیبهشت خواهد بود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =