جلسه نهاد اقدام پژوهی کانون کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

اولین نشست نهاد اقدام پژوهی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری با حضور اعضای این نهاد در راستای چگونگی تقویت فعالیت اقدام پژوهی در مراکز برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد بر همین اساس سید جلیل موسوی کارشناس آموزش و پژوهش استان در این نشست گزارشی از مهمترین اقدامات حوزه اقدام پژوهی را ارایه کرد و در ادامه اعضا به بیان  تجربیات و دیدگاه‌های خود در خصوص عوامل بازدارنده و عدم رغبت مربیان به اقدام پژوهی، شیوه های ایجاد انگیزه در مربیان جهت پرداختن به این مهم در جهت پیش برد و تحقق اهداف و همچنین هدایت مربیان در امر اقدام پژوهی را بیان کردند.

پس از بیان دیدگاه‌ها و نظرات همکاران کبری اخلاقی‌نیا مدیر کل کانون استان طی سخنانی از انگیزه و علاقه و همچنین آشنایی و تسلط بر چهار چوب طرح اقدام پژوهی به عنوان مهمترین عوامل موفقیت یک طرح اقدام پژوهی یاد کرد.

وی اقدام پژوهی را راه حل بسیاری از مشکلات مرکز دانست و اظهار داشت: اگر اقدام پژوهی در کنار فعالیت‌ها و مکمل کارها در مرکز قرار گیرد خروجی مراکز اعضای موفق، خلاق ، بانشاط و پرسش‌گر خواهد بود.

وی در پایان مربیان و اعضای نهاد اقدام پژوهی استان را به مطالعه نمونه‌های موفق تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =