گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در مرکز فرهنگی‌هنری شماره چهار زاهدان(سیستان و بلوچستان)

مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز فرهنگی‌هنری شماره چهار زاهدان با برگزاری ویژه‌برنامه‌ای روز جهانی کار و کارگر را گرامی داشتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‌برنامه‌ی روز جهانی کار و کارگر در مرکز فرهنگی‌هنری شماره چهار زاهدان برگزار شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با فعالیت‌های گسترده و هدفمند خود علاوه بر توانمندسازی اعضا در زمینه‌های مورد علاقه‌ی آنان، همواره در پی ایجاد فرهنگی پایدار در اعضا، در زمینه‌های گوناگون، و پرورش شهروندانی آگاه به رویدادهای جامعه بوده است.

یکی از این فعالیت‌های مهم «معرفی وقایع و ایام» است که اعضا در آن با فلسفه‌ی نام‌گذاری‌ها و رویدادها آشنا می‌شوند و مربیان اطلاعات مختلفی در اختیار آنان قرار می‌دهند.

بر همین اساس مربیان مرکز فرهنگی‌هنری شماره چهار زاهدان با اجرای این فعالیت، به مناسبت روز جهانی کار و کارگر مفهوم این دو واژه را برای اعضای کودک شرح دادند و از اهمیت شغل کارگران برای مخاطبان خود سخن گفتند.

در این روز، هم‌چنین، در قالب فعالیت معرفی مشاغل، «پاکبانی» هم به اعضا معرفی شد و در ادامه قصه‌ای با موضوع این شغل مهم برای حاضرا گفته شد.

«نمایش خلاق» بخش پایانی این ویژه‌برنامه بود که اجرای آن را اعضا برعهده داشتند و در این قسمت نمایشی با موضوع پاکبانی برای دوستان و مربیان خود بازی کردند.

گفتنی است روز یازدهم اردیبهشت در تقویم به عنوان روز جهانی کار و کارگر نام‌گذاری شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =