فراخوان عکاسی «می پئر، می مار» منتشرشد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با همکاری مجموعه‌های فعال در عرصه فرهنگ و هنر، فراخوان عکاسی «پدر و مادر من» را ویژه مخاطبان شهرستان بندرانزلی منتشرکرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، فراخوان عکاسی می‌پئر، می‌مار (پدر و مادرمن) با همراهی و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دنیز خدایاری، مدرس سینما و عکاسی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری بندرانزلی منتشرشد.

این فراخوان عکاسی با هدف تعمیق پیوندهای فرزندان با اولیا و افزایش شناخت هرچه بیشتر آنان از ویژگی‌های فکری و جسمی مادران و پدران و افزون‌شدن پیوندهای خانوادگی در سایه یک حرکت فرهنگی و هنری برنامه‌ریزی و منتشرشده است.

این درحالی است که اعلام آمادگی برای شرکت در این فراخوان، حضور در مراکز فرهنگی هنری شماره ۱ و  ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرانزلی طی یک بازه زمانی مشخص و ثبت تصاویر دست‌های پدر و مادر، ازشرایط همراهی با این حرکت فرهنگی‌هنری محسوب‌می‌شوند.

براساس این فراخوان، علاقه‌مندان تمامی گروه‌های سنی ‌تا پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۱ فرصت‌خواهندداشت ضمن تماس با شماره‌های ثابت و هم‌چنین، ارسال پیام به شماره واتس‌اپ‌ مراکز فرهنگی هنری شهرستان بندرانزلی، برای شرکت در این فراخوان اعلام آمادگی‌کنند.

برهمین اساس نیز شماره‌های ثابت ۴۴۵۴۳۰۵۸-۰۱۳ و ۴۴۴۲۱۱۲۲-۰۱۳  به ترتیب برای تماس با مراکز شماره ۱ و ۲ کانون بندرانزلی و شماره‌های واتس‌اپ ۰۹۱۱۴۶۶۱۷۳۰ و ۰۹۱۱۱۸۴۱۵۳۱جهت ارسال پیام به همکاران این مراکز معرفی‌شده‌است.

تعیین زمان حضور فرزندان و والدین در مراکز شماره ۱ و ۲ کانون بندرانزلی، ثبت تصاویر دستان پدرها و مادرها از سوی عکاسان خبره و چاپ عکس‌، دیگر مراحل این فراخوان به‌شمار می‌رود و با طی شدن این فرآیند، زمان اعلام حضور در مرحله پایانی و چالش برای تشخیص عکس دست‌های پدر و مادر از سوی فرزندان، اعلام خواهدشد.

تجلیل از برترین‌ها و برگزاری نمایشگاه حضوری و مجازی متشکل آثار، بخش پایانی این حرکت فرهنگی و هنری به‌شمارمی‌رود.

شایان‌ذکراست، مخاطبانی که به هردلیل امکان همراهی پدر و مادر برای آنان فراهم‌ نیست می‌توانند با مادر، پدر یا ولی خود در این فراخوان شرکت‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =