ویژه‌برنامه‌ی «فرشته‌ها در راهند» در روستای ابراهیم‌آباد میامی

ویژه‌برنامه‌ی «فرشته‌ها در راهند» با مشارکت مربیان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی در روستای ابراهیم‌آباد برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، ویژه‌برنامه‌ی «فرشته‌ها در راهند» با همکاری ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری و ابراهیم اصغریان مربی مرکز فرهنگی‌هنری سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی، یک‌شنبه ۱۸ اردی‌بهشت ۱۴۰۱ در مدرسه‌ی مصعب روستای ابراهیم‌آباد سفلی برگزار شد.

رحیمی اظهار داشت: در این برنامه که محمد موسوی راهبر آموزشی و تربیتی اداره آموزش و پرورش شهرستان میامی حضور داشت، مربیان به اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی ازجمله قصه‌گویی، دکلمه و شعرخوانی، سرودخوانی، سفالگری، مسابقه و... پرداختند.

وی افزود: در پایان برنامه از دانش‌آموزان مکلف و هم‌چنین به‌مناسبت هفته‌ی معلم از معلمان مدرسه و مربیان کانون پرورش فکری با تقدیم هدیه‌ای تجلیل شد.

رحیمی در پایان تصریح کرد: این برنامه، در قالب «جشن تکلیف» ویژه هشت دانش‌آموز و عضو کتابخانه سیار روستایی کانون میامی با هدف نهادینه‌کردن فرهنگ دینی و اسلامی در مخاطبان کودک و ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین آن‌ها برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =