کد خبر: 314330
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
بازدید 421
تجلیل از معلمان مدارس و مربیان کانون گرمسار

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گرمسار و معلمان مجری طرح مکاتبه‌ای شاهرود در هفته‌ی بزرگ‌داشت معلم تجلیل شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، در هفته‌ی معلم از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گرمسار و معلمان مجری طرح مکاتبه‌ای شاهرود، تجلیل شد.

بر اساس این گزارش، نسرین قربانی کارشناس بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون سمنان از برگزاری ویژه‌برنامه‌ی «سپاس‌معلم» در مدرسه شهید موسی کلانتری اردیان از توابع شهرستان شاهرود، خبر داد و گفت: این برنامه با یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و قدردانی از زحمات معلمان و تعامل سازنده با واحد ادبی کانون استان، پیش‌بینی و اجرا شد و پس از گفت‌وگو پیرامون تداوم روند نامه‌نگاری دانش‌آموزان عضو مکاتبه‌ای با مربیان پاسخگوی این مرکز، از ام‌البنین خوری مدیر و گوهرشاد زابلستانی معاون پرورشی این مدرسه با تقدیم لوح و هدیه‌ای تجلیل شد.

قربانی یادآور شد: بخش مکاتبه‌ای کانون سمنان، در حال حاضر ۴۳۱ عضو دارد که از این تعداد، ۲۰۰ عضو فعال و ۴۰ عضو نیز از دانش‌آموزان روستای اردیان هستند.

مهدی هدایت‌فر مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون گرمسار نیز اظهار داشت: هفته‌ی معلم فرصت مناسبی دست داد تا به پاس تلاش صادقانه در حوزه‌ی کودک و نوجوان از زهرا علیزاده، فاطمه رضایی و زهرا شاه‌حسینی مربیان فرهنگی و هنری مرکز و هم‌چنین اسماعیل قندالی مربی کتابخانه سیار روستایی با تقدیم هدیه‌ای، قدردانی صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =