برگزیدگان مسابقه کتاب «رمضان ماه فرصت‌ها» در کانون کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

مسابقه کتابخوانی با معرفی کتاب «رمضان ماه فرصت‌ها» مجموعه توصیه ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون ماه مبارک رمضان ویژه کانون کهگیلویه و بویراحمد برگزار و با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، پس از انتشار فراخوان مسابقه کتابخوانی از کتاب  «رمضان ماه فرصت‌ها» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد  با برگزاری مسابقه در فضای مجازی، کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با هم به رقابت پرداختند و برگزیدگان این رقابت معرفی شدند.

 "زینب الهی نژاد " کارشناس روابط عمومی و اطلاع رسانی کانون استان به عنوان رتبه اول ، "عرفان قرقانی پور" مربی پستی مراکز فرهنگی هنری گچساران به عنوان رتبه دوم و "فاطمه محمدی" مربی مسوول  مرکز فرهنگی هنری کبکیان مقام سوم این مسابقه را کسب کرد.

براساس این گزارش، این مسابقه به منظور ترویج فعالیت کتاب‌خوانی با محوریت  ترغیب به مطالعه کارکنان  از سوی ستاد اقامه نماز کانون استان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =