کد خبر: 314415
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶
بازدید 164
سرپرست جدید کانون استان قم معرفی شد

آیین تجلیل از حامد حجتی، مدیرکل سابق و معرفی محمد غفاری، سرپرست جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت با حضور مسوولان ستادی و استانی برگزار شد.

به گزارش  روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، این آیین با حضور هادی یوسف‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع کانون، ابوالقاسم مقیمی معاونت هماهنگی امور زائران و کارشناسان ستاد در اداره کل کانون استان قم برگزار شد.
بر اساس این گزارش ابوالقاسم مقیمی معاون هماهنگی امور زائران درابتدای مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های حامد حجتی  گفت: در مجموعه فضای فرهنگی استان یک تفکر جوان و انقلابی قرار است صورت بگیرد و خواسته استاندار قم نیز مد نظر قرار دادن سه شاخصه جوان بودن، انقلابی بودن، داشتن روحیه جهادی  و پرشتاب کار کردن است.

وی افزود:  از کانون انتظار می‌رود که از این دایره خارج نباشد و آقای غفاری نیز از جوانان پرذوق و خوش آتیه‌ کشورمان است که مورد حمایت استانداری خواهند بود.

هادی یوسف‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع کانون نیز اذعان کرد: سرپرست جدید کانون استان قم از نیروهای باانگیزه، فعال و دارای سابقه‌  در عرصه‌های فرهنگی است و حضور وی را در مجموعه کانون پرورش فکری استان قم مغتنم می‌دانیم.
وی افزود؛ با توجه به کارنامه خوب سرپرست جدید و با حمایت و همراهی همکاران استان و ستاد مرکزی امیدواریم  شاهد موفقیت‌های بیشتر کانون استان قم باشیم.
یوسف‌زاده هم‌چنین اظهار داشت؛ آرامش همکاران باید در اولویت کار یک مدیر قرار گیرد و نیاز است فضای با نشاطی جهت افزایش انگیزه کارمندان فراهم  شود چرا که کانون یک فضای فرهنگی است و برای رسیدن به اهداف خود نیازمند توجه به کار تخصصی و مباحث متناسب با فضای کودک و نوجوان همراه با خلاقیت در برنامه‌ریزی است.

غفاری سرپرست جدید کانون قم با قدردانی از فعالیت‌ها و  تلاش‌های حجتی بیان کرد، یک مجموعه نیاز به همدلی دارد که با روحیه نشاط جمعی می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم .کانون به عنوان یک نهاد مهم در تربیت و پرورش خلاقیت از دیرباز شناخته شده است و هنرمندان بسیاری از مجموعه کانون باعث افتخار در زمینه مختلف بوده اند.
در پایان این مراسم هادی یوسف‌زاده نشان مرغک کانون پرورش فکری را به محمد غفاری اهدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =