مخاطب‌شناسی، دغدغه اصلی کانون است

معاون فرهنگی کانون گفت: کانون برای بازگشت اعضای خود به مراکز فرهنگی‌هنری پس از دو سال دوری و غیرحضوری شدن به دلیل شیوع بیماری کرونا، نیاز به توجه ویژه دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمود مروج در آیین تکریم و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، با بیان این مطلب افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سال‌های گذشته خیلی از مخاطبان از فضای کانون دور شدند و نیاز است که مخاطبان مورد توجه ویژه قرار گیرند.
معاون فرهنگی کانون همچنین افزود: باید از موجودیت کانون به منظور خدمات‌رسانی بهتر به کودکان و نوجوانان استفاده شود.

او خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری یکی از سازمان‌های موثر است که ظرفیت بی‌بدیلی دارد. تجربیات متراکم کانون در زمینه‌های مختلف و هوشمندی کانونی‌ها و منابع انسانی ممتاز، رویکرد اصلی کانون است.
وی ادامه داد: کانون استان یزد در کشور جریان‌ساز و اثرگذار بوده است و فعالیت‌های این مجموعه باید از نظر کمی و کیفی توسعه پیدا کند.
معاون فرهنگی کانون تصریح کرد: قابلیت‌های کانون یزد نشان می‌دهد که این ظرفیت باید حفظ و از آن نهایت استفاده شود.
وی در پایان گفت: رویکرد کانون مرکز محوری است و ایجاد فضای فیزیکی جذاب و زیبا، نیروی انسانی ممتاز، فعالیت‌ها و تلاش‌ها و نظام برنامه‌ریزی از ابعاد رویکرد مرکز محور است.

خرسندیم که یک مدیرکل از مجموعه کانون انتخاب شد
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد از انتخاب سیده‌عالیه قوامی به سمت مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ابراز خرسندی و حمایت استانداری از کانون را اعلام کرد.
محمدعلی شاه‌حسینی ضمن تشکر از زحمات ارزشمند سیدحسین پیغمبری گفت: خرسندیم که یک مدیرکل از مجموعه کانون انتخاب شد، کسی که سالهاست در مجموعه خدمت موثر داشته، در واقع سرمایه‌ای است برای مجموعه فرهنگی، هنری باارزشی چون کانون پرورش فکری که از اسمش پیداست که چه رسالتی در قبال مخاطبان خود یعنی کودکان و نوجوانان بر عهده دارد.
وی افزود: استانداری از هرگونه مساعدتی که در راستای تحقق ماموریت‌های مهم فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان صورت ‌گیرد، حمایت خواهد کرد.

در بخشی از این مراسم سیدحسین پیغمبری، مدیرکل سابق کانون یزد گزارشی از عملکرد خود در دوران مدیریتش ارائه داد.

عالیه قوامی، مدیرکل جدید کانون استان یزد در سخنان خود به اهمیت گسترش مراکز و فعالیت‌های کانون در سراسر استان پرداخت و خواستار حمایت مسوولان و مشارکت آنها در اجرای پروژه‌های جدید و مساعدت در اتمام پروژه‌های در دست اقدام و اجرای پروژه مجتمع فرهنگی، هنری کانون در شهرک رزمندگان در زمینی به مساحت ۷هزار مترمربع شد.
این مراسم روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در سالن همایش‌های سازمان جمعیت هلال‌احمر با حضور جمعی از مسوولان کشوری و استانی برگزار شد.
خوانش متن ادبی از سوی یکی از اعضای سابق و مربی فعلی کانون، پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و سرود کانون و برنامه نقالی از سوی هاناسادات زنجیرچی عضو نوجوان کانون استان یزد از جمله برنامه‌های این آیین بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =