کد خبر: 314426
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴
بازدید 567
آموزگاران آموزشگاه‌های شهید موسوی و پدر شهرستان‌های همدان و سرکان تقدیر شدند

در روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با آخرین روز از هفته‌ی بزرگداشت مقام معلم از آموزگاران مدارس شهید موسوی و پدر شهرستان‌های همدان و سرکان با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در پی اقدام مدیرکل کانون و با هدف قدردانی از اولیای مدارسی که بیشترین همکاری را با کانون پرورش فکری این استان دارند مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری شماره ۲ همدان و شهر سرکان به پاس همکاری‌های مستمر عوامل اجرایی و آموزگاران مدارس شهید موسوی و پدر با حضور در این مدارس، ضمن اهداء لوح تقدیر ارسالی بهناز ضرابی‌زاده، از تلاش‌های این عزیزان تجلیل کردند. 

مربیان علاوه بر ابلاغ پیام تبریک مدیرکل کانون به مناسبت هفته‌ی معلم، خواستار ارتباط هرچه بیشتر مدارس با مراکز کانون شدند.
گفتنی است مدیرکل کانون استان در هفته‌ی بزرگداشت مقام والای معلم با ارسال لوح تقدیر به کلیه‌ی آموزگاران و اولیای مدارس از مساعدت و همکاری آن‌ها در جهت رشد و پرورش فکری دانش‌آموزان تقدیر و تشکر به‌ عمل آورد.


شایان ذکر است مسئولان و مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در طی ایام بزرگداشت مقام معلم با حضور در مدارس  از کلیه‌ی اولیاء و آموزگاران مدارسی که بیشترین همکاری را با مراکز کانون داشتند با اهداء لوح تقدیر قدردانی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =