آزمون جذب و تربیت مدرس حرفه‌ای زبان انگلیسی در سمنان

آزمون جذب و تربیت مدرس حرفه‌ای زبان انگلیسی هم‌زمان با سراسر کشور در مرکز آموزشی کانون زبان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، آزمون کتبی جذب و تربیت مدرس حرفه‌ای زبان انگلیسی با حضور نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مشاور مدیرکل، مسئول حراست و روابط‌عمومی، صبح جمعه ۲۳ اردی‌بهشت ۱۴۰۱ هم‌زمان با سراسر کشور در مرکز آموزشی کانون زبان سمنان برگزار شد.

فاطمه ربانی مدیر کانون زبان استان اظهار داشت: ۲۵ متقاضی شرکت‌کننده در این آزمون، در زمینه‌ی فعالیت‌های مکتوب ارزشیابانه‌ی دوره‌های آکادمیک‌تربیتی، ارزشیابی مکتوب دروس کلاس‌محور، مصاحبه و ارائه‌ی درس عملی کانون‌محور(دمو)، مورد ارزشیابی قرار می‌گیرند و پس از قبولی در این مراحل و گذراندن دوره‌های آموزشی به‌عنوان مدرس کانون زبان ایران، جذب مراکز آموزشی زبان می‌شوند.

وی در ادامه افزود: شرکت‌کنندگان در این آزمون می‌توانند از تاریخ چهارشنبه ۲۸ اردی‌بهشت سال جاری برای مشاهده نتایج به نشانی www.register.ili.ir مراجعه کنند.

ربانی در پایان تصریح کرد: بیش از دو هزار زبان‌آموز در سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در چهار شعبه‌ی سمنان، دامغان، شاهرود و مهدی‌شهر در حال فراگیری زبان انگلیسی و غیر انگلیسی به‌صورت آنلاین هستند و با توجه به درخواست و پیشنهاد والدین، تعدادی از کلاس‌های ترم تابستان به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =