جشن تکلیف اعضای دختر کانون اسالم برگزارشد

جشن تکلیف اعضای دختر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بخش اسالم با همراهی فعالان این حوزه، اعضا و خانواده‌ها برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این مراسم با همراهی ستاد اقامه نماز، دفتر امام‌جمعه، حوزه مقاومت بسیج، بخشداری، اولیا و اعضای دانش‌آموزمدرسه صدیقه کبری(س) بخش اسالم صورت‌گرفت.

تقویت باورهای دینی کودکان، انتقال آموزه‌های اسلامی به آینده‌سازان و جذب و پایدارسازی  اعضا، از اهداف برگزاری جشن تکلیف دختران عضو مرکز فرهنگی هنری کانون اسالم به‌شمارمی‌رفت.

براساس این گزارش، رئیس ستاد نماز بخش اسالم شهرستان تالش نیز از حاضران در این مراسم بود و ضمن مهم‌برشمردن نقش کانون در فرهنگ‌سازی و تقویت حس دینی کودکان و نوجوانان اظهارکرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مجموعه‌ای تاثیرگذار در پرورش استعدادها و تربیت مبتنی بر باورهای ایرانی-‌اسلامی است.

حجّت الاسلام  و المسلمین فرشاد افراشته هم‌چنین، تعامل و هم‌گرایی دست‌اندرکاران فرهنگ را مثبت ارزیابی‌کرد و استمرار هم‌گرایی‌ها در جهت مأنوس‌سازی کودکان و نوجوانان با آموزه‌های انسان‌ساز دین مبین اسلام را خواستارشد.

صحبت‌های مربی‌مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و هم‌چنین، سخنان فرمانده حوزه مقاومت بسیج بخش اسالم، در ارتباط با اهمیت و ضرورت تعمیق باورهای دینی کودکان و آشناسازی هرچه بیش‌تر آنان با دست‌آوردهای انقلاب اسلامی، ازبرنامه‌های این مراسم معنوی بود.

جعفر مجیدی، مربی مسئول کانون اسالم 
فرمانده حوزه مقاومت بسیج بخش اسالم

برپایه این گزارش، گستردن سفره جشن، اجرای سرود، قصه‌گویی قصص قرآنی و خوانش شعر از سوی مربیان و اعضا، برپایی نماز شکر تکلیف به امامت حجّت‌الاسلام و المسلمین علی افراشته و اهدای بسته‌های فرهنگی به حاضران، دیگر بخش‌های این مراسم محسوب‌می‌شد و جلوه‌ای از وحدت و هم‌دلی اهل تشیع و تسنن را به تصویرکشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =