سرپرست کانون استان کردستان با فرمانداران شهرستانهای قروه و دهگلان دیدار و گفت گو کرد

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به همراه مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون قروه و دهگلان با فرمانداران این شهرستانها دیدار و گفت گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، حمیدرضا گوهری  در سخنانی به معرفی کانون و موقعیت مکانی مرکز فرهنگی هنری قروه پرداخت و گفت: دانش آموزان بعد از مدرسه برای پرورش روح و روان خود باید به کانون بیایند چون در کنار آموزش، تخصصی می بینند بچه ها در کانون هم درس زندگی را یاد میگیرند و هم پرورش پیدا میکنند.

گوهری با تاکید بر حضور اعضا و استفاده از فعالیتهای کانون افزود: مربیان کانون تخصصی با اعضا کار میکنند و بر هیچ ارگانی پوشیده نیست که نقش کودکان و نوجوانان برای آینده کشور بس مهم و با ارزش میباشد .

وی در دیدار با فرماندار شهرستان دهگلان نیز در سخنانی با اشاره به جایگاه کانون در رشد و خلاقیت کودکان، به عنوان تنها نهاد فرهنگی هنری ویژه کودک و نوجوان در این شهرستان نام برد و از فرماندار خواستار توجه بیشتری در زمینه عمرانی به کانون شد.

گوهری در این دیدار ها خواستار همکاری فرمانداری قروه و دهگلان با کانون پرورش فکری شد و خاطر نشان ساخت: لازم است زمینه همکاری و یاری خیرین مدرسه ساز در  فراهم کردن بهترین شرایط برای حضور کودکان و نوجوانان در مراکز کانون و استفاده از ظرفیت کانون و مربیان برای پرورش نسل آینده فراهم شود.  

فعله گری فرماندار قروه ضمن تشکر از مجموعه کانون و فعالیتهای  مرکز قروه .قول مساعد برای همکاری ادارات و همکاری خیرین را اعلام نمود بازدید از مرکز فرهنگی هنری کانون قروه را جز برنامه ضروری و اولویتی خود اعلام نمود.

فرماندار شهرستان دهگلان نیز قول دادند تا نیازهای کانون را پیگیری کنند و بودجه ویژه ای جهت هزینه های عمرانی مرکز فرهنگی هنری دهگلان اختصاص دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =