کد خبر: 314550
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷
بازدید 356
جشن آغاز بندگی در گرمسار و میامی

جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر با همکاری مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گرمسار و میامی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، با همکاری و مشارکت مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گرمسار و سیار روستایی میامی، جشن تکلیف و آغاز بندگی دانش‌آموزان دختر در هفته‌ی پایانی اردی‌بهشت ۱۴۰۱ برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مهدی هدایت‌فر مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون گرمسار از برگزاری جشن تکلیف «بر آستان دوست» ویژه ۶۴ دانش‌آموز دختر پایه سوم دبستان خدیجه(س) در سالن آمفی‌تئاتر کانون پرورش فکری خبر داد و گفت: این برنامه پیش از ظهر شنبه ۲۴ اردی‌بهشت سال جاری با هدف ترویج فرهنگ دینی و توسعه‌ی عفاف و حجاب، ایجاد فضایی شاد و معنوی، پرورش حس دینی، آشنایی با وظایف و تکالیف الهی، اجرا و با استقبال دانش‌آموزان روبه‌رو شد.

هدایت‌فر در ادامه افزود: قرائت قرآن، همخوانی سوگندنامه، روایت قصه‌ی «سحر، شب‌بوها و نماز»، نمایش فیلم «یاد خدا»، نمایش خلاق، مسابقه، سرودخوانی و... ازجمله برنامه‌هایی بود که توسط مربیان مرکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار روستایی کانون گرمسار و دانش‌آموزان عضو طرح کانون‌مدرسه اجرا شد.

ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی نیز اظهار داشت: جشن آغاز بندگی با دعوت از ابراهیم اصغریان مربی مرکز فرهنگی‌هنری سیار روستایی میامی برای ۱۸۰ دانش‌آموز مکلف شهر رضوان بخش کالپوش، برگزار و فعالیت‌های متنوعی در قالب قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش طنز، سرودخوانی، نماهنگ و... اجرا شد.

رحیمی یادآور شد: مربی کتابخانه سیار روستایی میامی در بخشی از این برنامه، ضمن اجرای سرودی زیبا و شاد به معرفی کانون و فعالیت‌های آن پرداخت و از تمامی دانش‌آموزان خواست تا در فعالیت‌های فرهنگی و کتاب‌محور کانون در فصل تابستان، شرکت و حضور فعال داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =