اجرای برنامه های گروه امداد فرهنگی کانون سیستان و بلوچستان در جنوب استان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان از آغاز اجرای برنامه‌های تیم امداد فرهنگی کانون در هفته‌ی مقاومت و پیروزی در حوزه‌ی بلوچستان خبر داد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، تیم امداد فرهنگی کانون استان در حوزه‌ی بلوچستان به اجرای برنامه می‌پردازد.
مدیرکل کانون استان با اعلام این خبر گفت: با هدف ارایه‌ی خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان حاشیه شهرها و روستاهای بلوچستان، این گروه اجرای برنامه خواهد داشت.
معصومه هادی در ادامه با تبریک فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان گفت، این برنامه‌ها به مناسبت هفته مقاومت و پیروزی تدارک دیده شده و متبرک به نام ایثارگرانی است که جان خویش را برای حفظ ارزش‌ها بر سر دست گرفتند و راه را بر تهاجم دشمنان بستند.
وی در خصوص کیفیت اجرای برنامه‌ها گفت: تعدادی از مربیان توانمند کانون با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی از جمله قصه‌گویی، کتابخوانی، شعرخوانی، نقاشی، دلنوشته، بازی‌های بومی و محلی و مسابقه و... روزهای شادی را برای فرزندان استان قم خواهند زد. مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در پایان از اهدای بسته‌های فرهنگی، به عنوان هدیه، به کودکان و نوجوانان شرکت کننده در برنامه‌ها خبر داد و افزود: شهرستان تفتان میزبان همکاران در نخستین روز اجرا خواهد بود و در ادامه کودکان ایرانشهر و چابهار از این برنامه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =