کد خبر: 314896
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
بازدید 350
مهرواره «به همین برکت» برگزار می‌شود

مهرواره «به همین برکت» در بخش‌های هنری، ادبی و آموزش و پژوهش به منظور ترویج استفاده‌ بهینه از نان ویژه اعضای کانون استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، مهرواره «به همین برکت» با موضوع نان و با هدف ترویج استفاده‌ بهینه از نان و توجه به فواید آن، جلب توجه افکار کودکان و نوجوانان نسبت به موضوع نان و استفاده از ابزار هنر و ادبیات در بیان ارزش و اهمیت نان در سه بخش هنری، ادبی و آموزش و پژوهش برگزار می‌گردد.

بنابر این خبر، این مهرواره به همت اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و برای اعضای کودک و نوجوان کانون استان خرداد و تیر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

بر همین اساس، بخش هنری این مهرواره ویژه اعضای نونگاه، نوجوان و ارشد «۱۲ تا ۲۲ سال» در رشته عکاسی (موبایل گرافی) با موضوع نان برگزار خواهد شد.

همچنین، در بخش ادبی اعضای نوخوان، نونهال، نونگاه و نوجوان « ۷ تا ۱۷ سال» می‌توانند شعر کوتاه و داستانک‌های خود را به دبیرخانه این مهرواره ارسال کنند.

این در حالی است که، در بخش تحقیق و پژوهش اعضای نونهال، نونگاه و نوجوان « ۱۰ تا ۱۷ سال» می‌توانند به تولید اثر با محوریت کلیه مباحث تحقیقی و پژوهشی اعم از مراحل کشت گندم تا پخت نان از لحاظ کیفی و کمی درمناطق مختلف استان، مقایسه انواع نان‌ها، اهمیت نان از دیدگاه قرآن و احادیث، تاریخچه نان در ایران و نان در فرهنگ‌های مختلف بپردازند.

یادآور می‌شود شرکت‌کنندگان می‌بایست آثار خود را تا ۱۵ تیر ۱۴۰۱ به واحد آفرینش‌های ادبی و هنری و آموزش ارسال نمایند و داوری این مهرواره ۱۶ تا ۲۰ تیرماه انجام و برگزیدگان با اهدای جوایز تقدیر خواهند شد.

شیوه‌نامه مهرواره «به همین برکت»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =