استقبال کودکان و نوجوانان از غرفه‌ی کانون سمنان

کودکان شرکت‌کننده در اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در ورودی مصلای سمنان از غرفه‌ی کانون پرورش فکری و نقاشی نماد پرچم روی چهره، استقبال کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مربیان و کارشناسان فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان، پیش از ظهر پنج‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ علاوه بر شرکت در اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» با دعوت از حجت‌الاسلام سعید نعیمی تهیه‌کننده سرود و ابوذر روحی مداح اهل بیت(ع) به همخوانی آن همگام با دهه‌ی هشتادی‌ها و نودی‌ها و برپایی غرفه‌ی نقاشی نماد پرچم روی چهره‌ی کودکان و نوجوانان پرداختند.

بر اساس این گزارش، مربیان، جمعی از کارشناسان و کارکنان کانون سمنان با حضور پرشور خود در این پویش، عهد بستند که برای پیشرفت و سرافرازی ایران اسلامی تلاش کنند و همواره در مسیر آرمان‌های شهدا گام بردارند.

اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان نیز به‌همراه والدین خود با در دست‌داشتن پرچم ایران، تصاویری از تمثال مقام معظم رهبری«مدظله‌العالی» و «شهید حاج‌قاسم سلیمانی» و هم‌چنین چفیه و سربندهایی مزین به «یا صاحب‌الزمان(عج)»، «یا زهرا(س)»، «یا قمر بنی‌هاشم(ع)» و... با شور و اشتیاق خاصی وارد مصلا شده و در غرفه‌ی مربیان کانون بر چهره‌های معصوم و مهربان خود، سه رنگ پرچم ایران را نقش بستند.

گفتنی است، مراسم با نوای «لبیک یا مهدی» و تلاوت قرآن و پخش سرود ملی آغاز شد و در ادامه همخوانی سرود توسط دهه‌ی نودی‌ها و اجتماع هزاران نفری عموم شرکت‌کنندگان در مصلای سمنان طنین‌انداز شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =